2022-02-21, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Det har jag svårt att tro spontant men har inte kollat upp det.

Han nämner i någon video från innan han blev del av den invandringskritiska rörelsen att han började att han bytte bana när han var 28 år och gick i terapi då han var fast i ett självdestruktivt mönster. Vad var det för sorts självdestruktivt mönster då kan man undra?
Citera
2022-02-22, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cschulman
Hur får jag tag i den som anmält lennart? Är det offentligt?

Om ärendet går vidare efter förhöret med LM, så blir det förmodligen offentlgt, kanske blir rättegång om det vill sig riktigt illa ..
Citera
2022-03-08, 07:06
Medlem
Har ni ingenting positivt att säga om denne Matikainen? Vad har han gjort som är så hemskt egentligen? Tre sidor hat men ingenting som egentligen motiverar det. Fattar inte.
Citera
2022-03-28, 08:59
Medlem
Ovralls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Har ni ingenting positivt att säga om denne Matikainen? Vad har han gjort som är så hemskt egentligen? Tre sidor hat men ingenting som egentligen motiverar det. Fattar inte.

Du får gärna bidra med dina egna åsikter om ämnet, det här är ett diskussionsforum. Jag har i ett par inlägg framfört vad jag tycker, lär dig skilja på hat och kritik.
Citera
2022-04-01, 21:36
Medlem
Haubits77Bs avatar
Tycker att LM har en hel del poänger.
Citera
2022-04-16, 16:56
Medlem
"Polisen chanslös mot gränslösheten", berättar LM i senaste klipp om kravallerna, som han har rätt i med facit i hand ..
Citera
2022-08-24, 22:20
Medlem
Nu är det på G!

Lennart Matikainen åtalas för grovt förtal.

https://expo.se/2022/08/afs-toppkand...ockholm-atalas
Citera
2022-08-25, 10:04
Medlem
Han borde städa lägenheten ser för jävligt ut rena wt ungkarl massa plastblommor svärd på väggen och bråte böcker ock skit kasta allt för fan
Citera
2022-10-27, 01:43
Medlem
Citat:
Bitterhet får cellerna att åldras snabbast.
Så sa Lennart Matikainen i gårdagens avsnitt "Matti och Katti avsnitt 79" på Swebbtv.

Stämmer det?

Har Matikainen vetenskapligt bevis för detta? Hans källa, vad är det för någon?
Citera
2022-10-29, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inte-fascist
Så sa Lennart Matikainen i gårdagens avsnitt "Matti och Katti avsnitt 79" på Swebbtv.

Stämmer det?

Har Matikainen vetenskapligt bevis för detta? Hans källa, vad är det för någon?

Nej, ingen seriös källa i alla fall. Lite som när han i en av sina tidigare videos innan han blev invandringskritiker i en av sina videos, nämligen att det bara finns två känslor - kärlek och rädsla... hahaha.

Det går inte att mäta bitterhet på något vetenskapligt sätt.
Trams som vanligt. Lennart sitter och jäser av sin egen upplevda förträfflighet.

/Incestuous
Citera
2023-01-13, 13:14
Medlem
Dags för rättegång snart tydligen av det lilla jag råkade snappa upp från något av de senaste klippen.
Citera
2023-08-29, 23:26
Medlem
Har hört att det var något mellan LM och skånskan Kriztin, en annan Tuber. Han verkar komma bra överens med människor därnere i södra Sverige
Senast redigerad av FreiherrL 2023-08-29 kl. 23:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in