2021-08-22, 05:56
Medlem
första gången jag tog tramadol tog jag 250mg snabbverkande actavis(tror jag, var så längesen nu) och då blev jag rätt så skön i kroppen. men sen efter den gången så köpte jag någon 100mg tramadol (kommer inte ihåg namnet på märket) tog 500mg, kände ingenting. sen så köpte jag nobligan retard 200mg, tog först 2, kände inget, tog en till, kände inget, tog en till, kände fortfarande inget, tog 2 till, sen 2 till, kände fortfarande ingenting. blev riktigt sur å försökte sova. morgonen efter var jag helt numb i kroppen och det tog mig 3 minuter att kunna börja pissa. är jag tolerant mot tram eller finns det andra som inte heller känner något rus? varför fick jag rus första gången men inte dom andra gångerna? provat tabletter 2 gånger och inte känt något, bara kännt på kapslar men inte tabletter.
Citera
2021-08-22, 06:03
Medlem
voidvagues avatar
Samma här, har aldrig känt något på tramadol. Förjäkla tråkigt. Kodein och morfin däremot är trevligt. Men tramadol är fan meningslöst.
Citera
2021-08-22, 08:47
Medlem
BenDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReZtt
första gången jag tog tramadol tog jag 250mg snabbverkande actavis(tror jag, var så längesen nu) och då blev jag rätt så skön i kroppen. men sen efter den gången så köpte jag någon 100mg tramadol (kommer inte ihåg namnet på märket) tog 500mg, kände ingenting. sen så köpte jag nobligan retard 200mg, tog först 2, kände inget, tog en till, kände inget, tog en till, kände fortfarande inget, tog 2 till, sen 2 till, kände fortfarande ingenting. blev riktigt sur å försökte sova. morgonen efter var jag helt numb i kroppen och det tog mig 3 minuter att kunna börja pissa. är jag tolerant mot tram eller finns det andra som inte heller känner något rus? varför fick jag rus första gången men inte dom andra gångerna? provat tabletter 2 gånger och inte känt något, bara kännt på kapslar men inte tabletter.

Jag har heller inte känt något när jag provat Tramadol. Men när man tagit heroin ett par gånger slutar alla mildare opiater att funka typ. Så vad du än gör, ta inte heroin.
Citera
2021-08-22, 11:36
Medlem
vadsadusadus avatar
Tramadol funkade första gången för mig, sen var det helt värdelöst. Har provat några gånger så hög dos jag vågat, men märker inte ett smack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in