Citat:
Ursprungligen postat av
ForzaLeon
Grattis och välkommen till 2000-talet tänk att du hittade hit också BAB7.
Kändes inte helt unikt utan ja helt vanligt som vi övriga haft nu under en längre tid.
Kul iaf att du har upptäckt att det finns bättre saker än kompass och stjärnor att navigera efter.

Det borde innebära att du nu slipper åka bärgningsbil p g a "soppa torsk" flera gånger.
Ja, det är en bra extra hjälp om man behöver söka efter en laddare när man är ute och kör.
Men jag kommer även i fortsättningen göra som jag alltid gjort innan när jag ska ut på långtur, som tex nu när jag ska köra till frankrike, - jag sätter mig en kväll vid köksbordet och skriver upp adresserna i min anteckningsbok till alla de laddstationerna där jag ska ladda på vägen.
Skriver även alltid ner två reservstationer i närheten, dvs totalt tre laddstationer för att vara på den säkra sidan, som bekant är de ofta defekta, upptagna eller annat.
På en sådan resa som jag ska ut på nu, blir det ganska många laddstationer att skriva ner i anteckningsboken, blir säkert 25-30 laddstationer denna gången.
Så visst, ZE Trip appen i all ära, men man ska endast se den som ett komplement.
Papper och penna är fortfarande förstahandsvalet när det gäller att skriva upp var man ska ladda.