2021-08-21, 19:52
Medlem
Bondas avatar
Encrochat slog ut hela konstellationer i både Biskopsgården och Vårby. Hur ser det ut där idag?

Jag kan tänka mig att andra nätverk i närheten gärna vill ta över handeln med narkotika medan unga grabbar från området känner att detta är deras chans att ta över.

I Vårby fick Chihab Lamouri 17 år. Det sipprade ner till hans ena broder som fick 12 och den andra 6 år. Ali K fick 12, Ilija 11 osv.
Totalt utdömdes 147 år.

I Biskops åkte båda bröderna Jobe hårt, en livstid. Eddie sitter redan. Fyra dömdes till livstid och en drös andra till många år i fängelse.

I denna tråden ska vi diskutera hur det ser ut i orterna efter Operation Trojan Shield, Sky CC, Encro osv.

Allt snack om invandring och immigration kommer anmälas.
Citera
2021-08-21, 21:53
Medlem
Nya tar över, okända för polisen. De använder telefoner som alla andra men undviker ha droger på sig. Försöker få med de som kan något och är för dumma för att förstå. Lärt sig att gömma det på bra ställen, typ eget källarförråd.
Citera
2021-08-21, 23:10
Medlem
Bondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryttmästaren
Nya tar över, okända för polisen. De använder telefoner som alla andra men undviker ha droger på sig. Försöker få med de som kan något och är för dumma för att förstå. Lärt sig att gömma det på bra ställen, typ eget källarförråd.

Tog fram en bild som visar vårbynätverket. Jag har kryssat för dom som åkte dit i encrohärvan.

https://imgshare.io/image/peyx8P

Kvar är alltså från Vårby:

Ugly, Erdem, Kharuf, Slim, Tyson

Vårberg:

Gabbe, Malle, Adam, Marwan

Alby:

Afghani, Reda, kasper, Ello, Peki, Karamo, Ozzy, Sirma, Skinny, Charbel, iduci, adem, ismet.

Vad är dessa för grabbar och är det nya gardet i Vårby?
Citera
2021-09-05, 15:06
Medlem
Goldenties avatar
Men för fan. Nu förstår jag varför det är så svårt att åldersbestämma dessa individer, ingen nationalitet nämnd. Normalt leker man krig och cowboy & Indianer upp till en ålder av 12. Dom här fortsätter ju men utvidgar lekplatsen till kvarteret, stadsdelen osv
Typ Röda och vita rosen med Kalle Blomqvist. Man bara väntar på Pippi Långstrump skall dyka upp

Vilka djävla losers
Senast redigerad av Goldentie 2021-09-05 kl. 15:08.
Citera
2021-09-07, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Tog fram en bild som visar vårbynätverket. Jag har kryssat för dom som åkte dit i encrohärvan.

https://imgshare.io/image/peyx8P

Kvar är alltså från Vårby:

Ugly, Erdem, Kharuf, Slim, Tyson

Vårberg:

Gabbe, Malle, Adam, Marwan

Alby:

Afghani, Reda, kasper, Ello, Peki, Karamo, Ozzy, Sirma, Skinny, Charbel, iduci, adem, ismet.

Vad är dessa för grabbar och är det nya gardet i Vårby?

Snyggt, långt ifrån samtliga namn är med på den där kartan dock.

Du har missat att flera redan sitter sedan razzian tidigare, redan då började trycket på vissa att ”gå med” öka (ofta riktigt små barn). T.ex sitter väl Reda fortfarande?

Razzian:
(FB) Gryningsräd mot nätverk för knarkhandel, Vårberg Stockholm/Huddinge 2020-02-17

Människorov:
(FB) Vårberg/Stockholm 2021-05-21: Människorov, man bortförd/misshandlad av flera personer
Citera
2021-09-08, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonda
Encrochat slog ut hela konstellationer i både Biskopsgården och Vårby. Hur ser det ut där idag?

Jag kan tänka mig att andra nätverk i närheten gärna vill ta över handeln med narkotika medan unga grabbar från området känner att detta är deras chans att ta över.

I Vårby fick Chihab Lamouri 17 år. Det sipprade ner till hans ena broder som fick 12 och den andra 6 år. Ali K fick 12, Ilija 11 osv.
Totalt utdömdes 147 år.

I Biskops åkte båda bröderna Jobe hårt, en livstid. Eddie sitter redan. Fyra dömdes till livstid och en drös andra till många år i fängelse.

I denna tråden ska vi diskutera hur det ser ut i orterna efter Operation Trojan Shield, Sky CC, Encro osv.

Allt snack om invandring och immigration kommer anmälas.
Encrochat har inte stört ut ett skit, tvärtom så har det blivit ännu värre, och ännu värre kommer det bli, ni har ingen aning om vilket helvete som kommer drabba alla svenskar.

Arma Sverige och politiker som fixerar sig vid att besikta könsorgan istället för att lösa mord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in