2021-08-21, 09:13
Medlem
Hittade ingen trd om denna och nu har jag haft daglig koll p denna aktie sedan Q3 2020.

Under slutet av Juli s rapporterade fretaget att deras Fibromyalgia Phase 3 skulle stoppas mot nya patienter pga att den inte varit lika effektiv nr de anvnde dubbla doser eller ngot i den stilen men att det varit lyckat nr de anvnt mindre doser. Detta ledde till att aktien fll ner frn ca $1 till $0.70 under en helg. De har fortfarande pgende patienter som de kommer fortstta studierna p.

Sen har de fljande saker p gng:

- TNX-1800: som r en single dose vaccin som ska rcka flera r. De kommer ven ha booster shots som r ngon slags komplettering 8 mnader efter till de som vaccinerat sig.

- TNX-2100: Antikropp/covid test via huden vilket frenklar testandet enormt.

TNX-102: En produkt som kommer ka smnkvalitn fr mnniskor.

- De har ven skaffat tre anlggningar rtt s nyligen.

- De har spenderat ca $20M under Q2 i r och har pengar s det rcker i flera r samt att de inte har ngra skulder.

Tycker att nu r en riktigt bra tid att kpa in sig och ville dela med mig med s mnga jag kan. Kursen ligger p $0.66. Frra ret lg aktien p en liknande bana i flera mnader utan ngra nyheter. Undrar vart en bra nyhet kan skicka den hr aktien.

Vore nice att f hra om ngon har ngra synpunkter p denna aktie, ifall det finns andra flashbackare som ger den.
Citera
2022-01-01, 18:50
Medlem
Ser ut som aktien gtt ned en bra bit. Finns det ngon annan som har aktien i sin portflj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in