Hittade ingen trd om denna och nu har jag haft daglig koll p denna aktie sedan Q3 2020.
Under slutet av Juli s rapporterade fretaget att deras Fibromyalgia Phase 3 skulle stoppas mot nya patienter pga att den inte varit lika effektiv nr de anvnde dubbla doser eller ngot i den stilen men att det varit lyckat nr de anvnt mindre doser. Detta ledde till att aktien fll ner frn ca $1 till $0.70 under en helg. De har fortfarande pgende patienter som de kommer fortstta studierna p.
Sen har de fljande saker p gng:
- TNX-1800: som r en single dose vaccin som ska rcka flera r. De kommer ven ha booster shots som r ngon slags komplettering 8 mnader efter till de som vaccinerat sig.
- TNX-2100: Antikropp/covid test via huden vilket frenklar testandet enormt.
TNX-102: En produkt som kommer ka smnkvalitn fr mnniskor.
- De har ven skaffat tre anlggningar rtt s nyligen.
- De har spenderat ca $20M under Q2 i r och har pengar s det rcker i flera r samt att de inte har ngra skulder.
Tycker att nu r en riktigt bra tid att kpa in sig och ville dela med mig med s mnga jag kan. Kursen ligger p $0.66. Frra ret lg aktien p en liknande bana i flera mnader utan ngra nyheter. Undrar vart en bra nyhet kan skicka den hr aktien.
Vore nice att f hra om ngon har ngra synpunkter p denna aktie, ifall det finns andra flashbackare som ger den.