• 5
  • 6
2021-08-29, 12:09
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Okej, vldigt bra beskrivet, frstr nog ganska bra nu! 👍

Tycker du sktt det hela bra. r nog bara att avvakta nu och fokusera p dig sjlv s lnge. Och se det som en superbra vning. ven om du gr p dejt med ngn annan framver. S kommer du ha nytta av den hr vningen. Man fr vning i konversation, se lite vad som fr folk att skratta, va sig i att vara bekvm sjlv under en dejt, osv. S bara bra.

Tror att oavsett vad som hnder s har du haft en betydelse fr henne. Lter som om han kanske tar henne mkt fr givet. Och nr hon trffat dig har hon ftt ett annat perspektiv p hur saker kan vara osv.

S ja avvakta men kr p med ditt eget liv. Hon r schysst p s stt att hon inte bett dig vnta eller dylikt, utan hon vill att du ska ha det bra och dejta ngn ifall du vill osv.

Som sagt, OM ni dejtar igen och det blir dilemman s kan du ju alltid frga om rd igen (kanske i ny trd) d du vet att det finns bra folk hr som kan hjlpa. Jag kan tyvrr inte f PM nnu, jag har nytt konto. Ha det bra s lnge! 👍
Precid mina tankar ocks! Kanske inte gr "all in" p jakt,men kommer inte g i "celibat" heller..

Jag frskte skicka ett PM,dr jag skrev att Du vore en trevlig mnniska att ta en fika med,kaffe,kaka,p ett cafe' och diskutera detta (och annat) mer noga (nyanser och detaljer r ibland svrt att f med i text) med. Men vi bor skert i olika delar av landet,troligtvis (s det inte ska rknas som date) har vi fr olika lder och vra utseenden kittlar skert inte den andras synnerv p rtt stt heller!😄😄

Ja,ja..🙂 Tack igen!🖖
Citera
2021-08-29, 12:17
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Vill du ha henne s r det mer n en picknick som gller. r det bara knulla d funkar nog en ostbricka och en filt ja.

Astrevlig frsta date dock. Dra ut med smaklig ost och gtt brd till en lekplats med barnen. S avslappnat det kan bli och s vardagligt att man gifter sig p plats (om det klickar)
Absolut!

Det ligger en kyrka precis i nrheten...

Och klickade..jo,det fr man nog sga att vi gr/gjorde..hon sa flera gnger "men va fan,r du min bror,eller?" Nr vi vid upprepade tillfllen sa/tnkte,ibland precis ordagrannt vad den andre sa,eller tnkte och vi sa samma saker flera gnger i mun p varandra!
Hade hon frgat mig om vi skulle gtt till kyrkan,s hade jag sparkat upp drrarna och letat efter en prst!😄👍
Citera
2021-09-04, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orvaren
hon sa flera gnger "men va fan,r du min bror,eller?" Nr vi vid upprepade tillfllen sa/tnkte,ibland precis ordagrannt vad den andre sa,eller tnkte och vi sa samma saker flera gnger i mun p varandra!

Det hr r inget vidare bra tecken du.

En tjej som r romantiskt intresserad av en man skulle aldrig sga en sn hr sak.
Citera
2021-09-04, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Kp en musppnare dvs vitt vin och rkor.
+1

Ta med vitt vin och rkor i en kylvska bara. Kommer inte behva en filt. Hon sitter grnsle ver dig inom kort
Citera
2021-09-28, 19:43
Medlem
orvarens avatar
"Vi hrs enbart p SMS framver.."

Ja,det r jag igen..😄

Efter picknick och s,s fick jag det lite kryptiska meddelandet "vi hrs p SMS" och jag undrade hur hon menade..hon sa "vi SMSar framver.."

P ett par dagar nu har Hon ringt mig!

Frgade frst om hon kunde ringa i mndags,men ngonting kom ivgen..men idag ringde hon Tv gnger..

Vi pratar mycket jobb och sdant..

Ngon som sett filmen "Min stora krlek"?

Fast utan att blivit hypnotiserad,s tycker jag hennes utsida lika fin som insidan...

Jag svarar "Vackraste" nr hon ringer..

Jag kan ju inte tala med henne och referera till den filmen,det blir ju fel hur man n lgger fram det!😄

Ja,hur gr man?😄

Bara att frska lgga band p sig och ge henne all/massor med tid?

Pminna om vad man knner konstant?
(Tror inte det,va?)

Och vad sger man att man knner i s fall?

Well,hon ska ringa imorgon IGEN!!!
(Vore kul/trevligt med lite input tills dess!&#128077

Vad R det hr?

Hon har inget sagt om sin gubbe,s att det blivit bttre,tror jag inte,"tyvrr" inte smre heller...(ska frska styra in lite mot det imorgon om det gr..)

Vad r Jag?

Inte frlskad i alla fall?
(lskar ngon gr man vl "efter ett tag"?)

Betuttad? Dwt lter ju verkligen..tja..😄

Nej,jag r inte "kt" heller,ja,allts,skulle alla "stjrnor st i rtt tecken" s skulle inga bromsar finnas! Men den biten fr vnta tills lget blir. Vill inte att det ska bli ngot fel! Just nu s bor hon ju med sin snubbe och deras barn..

Ja,ja! All input uppskattas!
Citera
2021-09-28, 20:08
Moderator
pbos avatar
Trdar sammanfogade. Rubrik ndrad. Ursprungsrubrik: Tips infr fika?

/mod
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in