Citat:
Ja ha.. då ska vi se..
Som sagt,så bor hon med barnens pappa sedan 24 år..
Allt är väl inte 100%...men kanske inte så dåligt så hon har "giltig orsak" att lämna...(oklart om det är Mig hon skulle lämna honom för också..)
Det var en hel del kramar,spontana beröringar,klapp på axeln,nudda handen..
Hon gillade vinet och musiklistan med mycket gamla 80-tals låtar,Avalon,More then words,ja,sånna godingar..
Vi sa och tänkte PRECIS samma sak/ord fyra,eller fem gånger på lite drygt 4 timmar..jag vet inte om det är bra,eller läskigt?😄
Allt med picknicken gick perfekt!
Utrustningsmäsdigt funkade allt enligt punkt och pricka!
När jag frågade om hon tyckte jag skulle tagit med en kudde och förklarade att jag medvetet,på inrådan från FB,inte tog med den,för hon kunde luta huvudet mot mig istället,så skrattade hon gott!
Jag sa att det var planerat i minsta detalj och att jag fått lite hjälp..hon tyckte det var ganska rart..pluspoäng för att jag sytt ihop filten och presseningen med värmefilten imellan.
Tack alla för bra och fina tips!
Det här var inte sista gången vi träffades..
Jag ska laga en av hennes gamla cyklar..och vi kanske ska köpa svärd och börja lära oss fäkta..
Jag är ..hmm..glad som en gris i skit?😄
Jag kanske inte ska hoppas för mycket,men kan samtidigt inte låtabli att låta fantasin skena..😊
Som sagt,så bor hon med barnens pappa sedan 24 år..
Allt är väl inte 100%...men kanske inte så dåligt så hon har "giltig orsak" att lämna...(oklart om det är Mig hon skulle lämna honom för också..)
Det var en hel del kramar,spontana beröringar,klapp på axeln,nudda handen..
Hon gillade vinet och musiklistan med mycket gamla 80-tals låtar,Avalon,More then words,ja,sånna godingar..
Vi sa och tänkte PRECIS samma sak/ord fyra,eller fem gånger på lite drygt 4 timmar..jag vet inte om det är bra,eller läskigt?😄
Allt med picknicken gick perfekt!
Utrustningsmäsdigt funkade allt enligt punkt och pricka!
När jag frågade om hon tyckte jag skulle tagit med en kudde och förklarade att jag medvetet,på inrådan från FB,inte tog med den,för hon kunde luta huvudet mot mig istället,så skrattade hon gott!
Jag sa att det var planerat i minsta detalj och att jag fått lite hjälp..hon tyckte det var ganska rart..pluspoäng för att jag sytt ihop filten och presseningen med värmefilten imellan.
Tack alla för bra och fina tips!
Det här var inte sista gången vi träffades..
Jag ska laga en av hennes gamla cyklar..och vi kanske ska köpa svärd och börja lära oss fäkta..
Jag är ..hmm..glad som en gris i skit?😄
Jag kanske inte ska hoppas för mycket,men kan samtidigt inte låtabli att låta fantasin skena..😊
Oj oj bra att du uppdaterar, TS! 👍 Låter som om du skött sig exemplariskt och varit en fin gentleman, bra jobbat! Oavsett vad som händer med denna dejt senare, så har du ju fått en riktigt bra övning nu, så att du kan känna dig självsäker i hur du kan göra en annan gång. Mkt bra.
Får ge den spontana analys som coach IcyHeart får i sitt huvud, när jag läser:
Positivt: Kramar osv är ju absolut pluspoäng! Likaså att hon verkade uppskatta dina ansträngningar. 👍 Låter som ni hade trevligt och verkar ju leda till annat umgänge framöver. Mkt bra resultat ändå, för en första dejt!
Negativt: Ouch, hon är alltså formellt sett upptagen. Det kommer att vara ett ”minfält” för dig, rent känslomässigt.
Risken är stor att du blir förtjust/förälskad, medan hon har kvar tryggheten i sin gubbe därhemma. Och de allra, allra flesta, stannar nog kvar i sin relation, även om de har ett litet ”äventyr”. Så risken för heartbreak för dig, är rätt stor. Upp till dig om värt att ta risken.
(Nu lägger jag alla moraliska pekpinnar åt sidan, för dessa kan du själv räkna ut).
Härligt att du vågade gå på dejt och att du utförde det med A i betyg! Det gynnar dig och ditt självförtroende säkert på många sätt. 👍
analys, så får du gärna delge ungefär vad hon har förmedlat till dig via sms. (Du kan ju omskriva det lite grann, om du inte vill säga ordagrant).
(om det klickar)