• 1
  • 2
2021-08-19, 00:17
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Känns som något av en oskriven regel utan logik, eller vad tycker ni? Är det okej att äta chips på bio?
Citera
2021-08-19, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Känns som något av en oskriven regel utan logik, eller vad tycker ni? Är det okej att äta chips på bio?

Klart det är. Brukar ofta ha med mig ett rör pringels.
Citera
2021-08-19, 00:22
Medlem
Citat:

De säljer ju chips på biografer, så ja
Citera
2021-08-19, 00:31
Medlem
Ograsts avatar
Citat:

Så länge man inte stör de andra i salongen tycker jag att det är helt okej att förtära chips och andra snacks som man själv vill.
Citera
2021-08-19, 00:35
Medlem
needAlifes avatar
Ät vad du vill så länge du inte har en burk surströmming med dig som tilltugg. Chips är väl inga problem. Eller hyshar du folk hemma på fredagsmyset när de äter chips?
Citera
2021-08-19, 00:39
Medlem
chips i burk ja, ska du prassla med olw hjärtan, nej. Din attityd spelar även roll. Universum roterar inte kring dig och nån brud. Köp popcorn och "bilar" din snåla jävel.
Citera
2021-08-19, 00:45
Medlem
Är det tillåtet att ta med eget godis? Jag gömmer godiset när jag går in. Gör jag det helt i onödan?
Citera
2021-08-19, 00:53
Medlem
revodnebs avatar
Citat:

Ät så mycket chips du vill. Fast det är bättre för dig om du äter svamp och fisk.
Citera
2021-08-19, 01:07
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Ät så mycket chips du vill. Fast det är bättre för dig om du äter svamp och fisk.

Kanske tillaga fisken hemma och sedan ta med mikrovågsug till biosalen och mikra några minuter så man får äta den varm? Får mikrovågsugn plats på sätet bredvid om den är tom?
Kan ju bli lite kruxigt med förlängningssladden och hitta något uttag i salongen, men jaja. Man ska inte klaga så mycket.
Citera
2021-08-19, 01:29
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:

Självklart inte!
Citera
2021-08-19, 01:57
Medlem
Inte hör man folk tugga chips där inne, ljudet är alldeles för högt? Men visst smaskar nån som en gris i sättet bredvid så är det väl en annan sak
Citera
2021-08-19, 02:05
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apanola12
Är det tillåtet att ta med eget godis? Jag gömmer godiset när jag går in. Gör jag det helt i onödan?

Ja, jag köpte aldrig godis hos dom då de hade / har priser som man ser på macker och pressbyrån.

Enda jag brukade köpa var baconsvålar. Guuuu vad gött

// PoK
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här