• 2
  • 3
2021-08-20, 10:16
Medlem
TequilaNipples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojoJenna
Haha men nej... Hon var tydlig tycker jag. Som TS sa, hon kan föreslå en annan gång ifall hon är intresserad. Man får mer respekt för någon som tar ett steg tillbaka efter ett nej än någon som testar om och om igen....

Så kan det vara och håller med dig. Men tänk om hon uppskattar ngn som frågar 1 gång till.

Tycker man kan fråga två gånger och få två nej och gå vidare med livet. 😅
Citera
2021-08-20, 10:18
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lovbiffsora
Träffade en tjej i helgen jag blev lite intresserad utav. Vi satt med några andra ute på krogen och det kände som att vi klickade ganska bra. Så när jag kom hem så började jag följa hennes på Instagram och hon följde mig tillbaka. Så min tanke nu är att imorgon (Torsdag) tänkte jag skriva till henne och fråga om vi skulle ses och ta en öl. Det finns dock ett litet dilemma...
Jag låg med hennes syster för cirka två år sedan...
Detta är något jag är ganska säker på att hon vet och det känns som att hon kanske tänker att jag är helt sjuk i huvudet som ens kommer på tanken att bjuda ut henne när jag legat med hennes syster.
Tacksam för tips!

Det som hände för två år sedan är preskriberat tycker jag.
Bjud ut henne och om han tackar nej eller säger något så utgå från det.

Vill hon dejta dig så vill hon oavsett för du raggade väl inte på dem samtidigt?
Citera
2021-08-20, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaNipple
Neeej fan vad tråkigt.

Brudar är komplicerade man vet fan aldrig 🤣

Men kan du inte typ skriva nu på onsdag typ

Att du ska dra ner på stan och kolla på Premier lesuge Chelsea vs Liverpool på lördag? 🙏

Säger hon nej eller bortförklaring så har du fått en bekräftelse och du försökte iallafall 💪
Inte min stil att vara tjata. Nöjer mig med ett försök. Hon kanske ändrar sig i framtiden och tar kontakt vi får väll se
Citera
2021-08-20, 12:59
Bannlyst
Kan du inte testa syrran igen då?
Citera
2021-08-20, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Kan du inte testa syrran igen då?
Hon är numera förlovad
Citera
2021-08-20, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TequilaNipple
Så kan det vara och håller med dig. Men tänk om hon uppskattar ngn som frågar 1 gång till.

Tycker man kan fråga två gånger och få två nej och gå vidare med livet. 😅

Kan hålla med om detta, kan faktiskt bara vara att hon inte kan i helgen.
Tycker man kan fråga 2 gånger sedan efter det om man inte får något tillbaka så går det över gränsen och man är tjatig!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in