2021-08-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av senapslamm
Är det farre och samir?

Vaddå Farre och Samir? BO är väl identifierade för länge sen. Vad menar du?
Citera
2021-08-19, 21:37
Medlem
Fitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Jag är snart 60 och brukar låna sonens elspark. Vad skulle vara konstigt med det?

Du kanske inte mördat två personer innan du åker iväg på sonens elspark. Det är nog det han menar skulle skilja er åt....... ;-)
Senast redigerad av Fitch 2021-08-19 kl. 21:44.
Citera
2021-08-19, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fitch
Du kanske inte mördat två personer innan du åker iväg på sonens elspark. Det är nog det han menar skulle skilja er åt....... ;-)

Nähä. Så man kan alltså inte mörda nån heller bara för att man är äldre?
FYI, var det detta jag kommenterade:

Citat:
Lite äldre svensk man som mördar två personer och åker iväg på elsparkcykel? Låter inte så troligt

Om jag skulle få för mig att skjuta ett par av de här dräggen, så skulle en elspark vara ett utmärkt sätt att ta sig därifrån på. Att springa vid min ålder/fysik är ju helt otänkbart.
Citera
2021-08-19, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Det är ingen vanlig Svensson som vi snackar om, men jag säger heller inte att det ÄR så. Bara nåt jag hörde från en fågel, som brukar vara insatt.
Dessutom så är jag 40+ och lånar ofta dotterns. Ser inte problemet i det.
Garanterat troll.. Men ändå lite komiskt att det skulle vara en helsvensk fytioplussare som klippt två gängsomalier i Tensta. Lite som en nattens riddare.
Citera
2021-08-19, 23:14
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulKnoxPortion
Garanterat troll.. Men ändå lite komiskt att det skulle vara en helsvensk fytioplussare som klippt två gängsomalier i Tensta. Lite som en nattens riddare.

Haha!
Och åkt därifrån på en el-scooter!
Citera
2021-08-19, 23:17
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulKnoxPortion
Hahaha. Nej, jag trollar inte, bara säger en del av det jag hört, men kan inte outta mer än så.
Och OM det visar sig vara sant så lär det bli medalj.
Citera
2021-08-19, 23:19
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Haha!
Och åkt därifrån på en el-scooter!
Skulle jag själv planera mord på dom så hade jag nog också försökt få det att se ut som ”ännu en gängskjutning” å andra sidan.
Citera
2021-08-19, 23:22
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Skulle jag själv planera mord på dom så hade jag nog också försökt få det att se ut som ”ännu en gängskjutning” å andra sidan.

Jovisst, jag håller med. Jag bara ser det framför mig. En sur och lite stånkande "köttbulle" med ett automatvapen och scootern redo för flykt!

Hjälte.
Citera
2021-08-19, 23:31
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Jovisst, jag håller med. Jag bara ser det framför mig. En sur och lite stånkande "köttbulle" med ett automatvapen och scootern redo för flykt!

Hjälte.

Hahaha, vore en skön syn, en Loket-kopia som smattrar stål i orten.
Den här snubben är ingen sån typ dock. Tyvärr, för jag tror det behövs i Sverige.
Citera
2021-08-20, 01:06
Medlem
https://www.svd.se/dubbelmordet-i-te...t-rod-konflikt

Någon som har premium?
Citera
2021-08-20, 01:57
Medlem
Citat:

Hjälte.

Varför köttbulle? Jag tänker mig mer Zlatan modell äldre som är sur för att X-boxen blivit stulen.
Citera
2021-08-20, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Varför är det viktigt? Vad har de bidragit med till samhället?

Jag pratar om kriget mellan DP och Shottaz/Flg inte vad de gjort i samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in