2021-08-17, 08:16
Medlem
Eustaches avatar
Bra, önskar Magnus all olycka. Hoppas han mår riktigt jävla dåligt. Utåt kommer han dock visa upp en obrydd, överlägsen fasad, som vanligt.
2021-08-17, 08:18
Medlem
Gnagetmanglars avatar
Betner kommer komma ut som homosexuell.
Helena kommer komma ut som man.
Ni hörde det här först.
2021-08-17, 08:18
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skilletgray
Med tanke på att Helena numera är 41 så blir det nog svårt att hitta något vettigare, suger väl mest för henne.

Betnér kan nog hitta en hårig södermalmska i tidig 20års ålder.

Han är väl halvbög om jag fattat rätt?
2021-08-17, 08:19
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Magnus Betnér och Helena Sandklef separerar efter 15 år..

Här är Helena Sandklefs text på Instagram..

” Ibland blir det ju inte precis exakt som man tänkt sig. Livet. Och efter topp två bästa döttrar i världen, tusen och åter tusen resor, och lika många äventyr, hotell och gapflabb, har jag och @magnusbetner bestämt oss för att separera.
Men vi är vuxna och behöver varken ta fokus från de fruktansvärda som just nu sker i Afghanistan eller klimatfrågan som måste lösas asap.
Vi är ledsna, men som vänner. Så nu kan det lösa skvallret upphöra.
Det finns nåt fint i allt. I allt som varit, allt som är, och allt som komma skall❤️”

Magnus Betnér skriver på sin insta..
” Ett 15 år långt äventyr är slut. Tusen resor, projekt och galet massa kul har vi haft jag och Helena men nu flyttar vi isär. Det gör vi som vänner och hon är kanon på alla sätt och vis.
Så det inte blir några spekulationer om något annat. Var snälla mot henne annars får ni med mig att göra.”

Nån som vet nåt mer om varför dom separerar?
Kommer Betnér nu gå samma väg som sin vapendragare Soran Ismail och ge sig ut på en Våldtäkts turné?
För vi vet alla att han är lika stort äckel som Soran Ismail 👮🏽‍♀️🇸🇪✌️🤮

fy fan man kan känna en ny cancerodling vakna till i hjärnan när pkfittan måste bajsa ur sig nå om afghanistan SOM OM ATT HON BRYR SIG .......
2021-08-17, 08:23
Medlem
Haajibs avatar
Varför ljuger han? Något sjukt måste ju ha hänt.
2021-08-17, 08:30
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Du borde nog kolla upp vad bisexuell betyder.

Nej. Jag vet vad det betyder. Men har du något att tillföra ämnet eller är du bara ledsen?
2021-08-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Jaså, försöker du vara ironisk din jävel
Flygresorna står för typ 2-3 procent av CO2-utsläppen.
2021-08-17, 08:32
Medlem
Död o återfödds avatar
.
Varför gick Betnér ut med nyheten på just sin födelsedag?
2021-08-17, 08:33
Medlem
Magnus Betnér skriver på sin insta:

” Ett 15 år långt äventyr är slut. Tusen resor, projekt och galet massa kul har vi haft jag och Helena men nu flyttar vi isär. Det gör vi som vänner och hon är kanon på alla sätt och vis.
Så det inte blir några spekulationer om något annat. Var snälla mot henne annars får ni med mig att göra.”

Det är alltså han som knullat runt? Hon är snäll och han lovar att försvara henne mot spekulationer om någon nu vågar?

Går det att tolka idiotin annorlunda?
2021-08-17, 08:40
Medlem
DoktorNos avatar
Om de nu är så goda vänner varför då gå skilda vägar? Om inte t.ex drog- och alkoholmissbruk, otrohet eller misshandel ligger bakom en separation så reder vettigt folk ut de små vardagsproblem man får i ett förhållande. Och har man gemensamma barn så separerar man fan inte utan en allvarlig orsak

Alltså, vad är orsaken till deras separation? Otrohet, misshandel, bristande kroppshygien, ekonomi, politiska meningsskiljaktigheter eller missbruk?

Jag gissar på att Betnér dragit hem könssjukdomar från sin senaste ståuppturné och att Sandklef till slut fått nog.

Jag tror för övrigt att Sandklef stängt ner sin Instagram?
2021-08-17, 08:47
Medlem
Betner gick bokstavlingen talet på att clown gymnasium... Han är så mongo med sin jag ska åka till Rinkeby för att vissa att det är säkert turne . Ey din clown du är en 40 årig vit man som kommer åka tillbaka efter din kaffe latte. Du kanske borde fråga hur det är för invandrare som startar företag i Rinkeby.
2021-08-17, 08:47
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnagetmanglar
Betner kommer komma ut som homosexuell.
Helena kommer komma ut som man.
Ni hörde det här först.

I så fall skulle de inte ha skäl att skilja sig; det är bara att byta roller rakt av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in