Citat:
Ursprungligen postat av
shagmaster
Har du någon statistik hur ofta "oskuldskontrollering" sker bland "etniska" svenskar kontra invandrare?
Jag har läst om ett fal av oskuldskontroll eller samlagskontroll i ett svenskt fall. Samt hört om detta fallet och eventuellt ett till. Det blir ungefär 50% etniskt svenskar och 50% utländska personer som gör dessa kontroller.
I Svenska exemplet läste jag om ett brottsfall som ägde rum i dåtid. Från minnet: Familj ur socialgrupp 3 sitter i Volvo 245:an och Stina 12 år sitter i baksätet. Mannen i familjen är inte snälle eller pryd utan störd och elak. Han vill kontrollera om Stina 12 år har utfört samlag, och kontrollerar det genast genom att föra upp fingrarna direkt i Stina 12 år som sitter i baksätet på Volvo 245:an en solig svensk högsommardag. Jag har läst om det fallet för många år sedan. Ganska vidrigt...
Kom alltså ihåg att även vi etniska svenskar på 80-talet utförde samlagskontroller på varandra. Ska du säga förresten som kallar dig för Shagmaster!
Citat:
Ursprungligen postat av
Solitud
Ja, det är typiskt svenskt att "samlagskontrollera" barn och partner.

Jag påstår att det ägt rum i Sverige tidigare och inte måste vara kulturellt betingat.
Citat:
Ursprungligen postat av
Reverend.Camden
Säkert kan man hitta detta vidriga sätt även hos några svenska män men tror du inte skamvåld är vanligare i andra kulturer? Att försöka relativisera bort det är patetiskt.
Det är möjligt men även etniska svenskar kan vara kontrollerande. Alla i HELA VÄRLDEN kan vara sådana!