2021-08-14, 00:56
Bannlyst
Tja, jag har de senaste veckorna tänkt mycket på en gammal vän som jag tyvärr inte har så mycket kontakt med längre. Jag saknar henne verkligen och när jag skrev till henne hur mycket hon betydde svarade hon inte. Några tips?
Citera
2021-08-14, 01:00
Medlem
Noose..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helloman21
Tja, jag har de senaste veckorna tänkt mycket på en gammal vän som jag tyvärr inte har så mycket kontakt med längre. Jag saknar henne verkligen och när jag skrev till henne hur mycket hon betydde svarade hon inte. Några tips?
Ring henne, stoppar rosor i avgasröret på hennes bil. Gör vad som krävs för att få hennes uppmärksamhet
Citera
2021-08-14, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Ring henne, stoppar rosor i avgasröret på hennes bil. Gör vad som krävs för att få hennes uppmärksamhet

Tror tyvärr bara att saken skulle bli värre då?
Citera
2021-08-14, 01:23
Medlem
Du är creepy , förr typ 2010 va det ok att höra av sig på sociala medier, va ännu värre och ring! Du kommer verka framåt!

Eller inse att människan inte är intresserad.
Senast redigerad av bul-11-33 2021-08-14 kl. 01:27.
Citera
2021-08-14, 01:25
Medlem
Ruger89s avatar
Sakanden är inte ömsesidig, eller så är din kontakt opassande pga av förhållande eller liknande. Eller så framgår det att du var på lyset när du skrev te na. Respektera.
Citera
2021-08-14, 03:42
Medlem
Mayahems avatar
Säg det för fan. Ring eller sök upp henne, då får du ett ärligt svar.
Citera
2021-08-14, 08:15
Medlem
Textmeddelanden är för töntar.
Åk hem till henne en sen kväll/natt. Alla är hemma på natten.
Knacka på hennes sovrumsfönster o sjung en romantisk ballad.
Hon kommer smälta direkt.

Eller så accepterar du att hon inte vill ha någon kontakt. För hon hade svarat på ditt meddelande om hon hade varit intresserad.
Riktiga män förstår dock att tystnaden är en invit till att besöka hennes hem.
Go for it!
Citera
2021-08-14, 09:07
Medlem
Demetrioss avatar
Trådens rubrik är missledande.
Det är 2 helt olika saker att sakna en gammal väninna eller en en gammal vän.

Jag saknar några mina bästa ( manliga) vänner från skoltiden . Vi tappade kontakten efter att ha flyttat till olika orter.
Och nu kunde jag nog hitta dem om jag ville men av någon anledning vågar inte.. eller orkar inte
Vad konstig och kluven känsla..
Citera
2021-08-14, 09:59
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Gå vidare med livet.
Du saknar henne men det är inte ömsesidigt.
Citera
2021-08-14, 13:09
Medlem
Varför tog vänskapen slut..?
Citera
2021-08-14, 15:36
Medlem
Citat:

Skit i henne om hon inte svarar. Har också saknat gamla vänner, men sen när man börjat hänga igen så har de oftast förändrats och med tiden har dom blivit riktiga skithögar.

Så slösa inte ens din tid för folk är oftast skräp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in