En svår fråga för min del, då jag inte tänker som en man för att jag är en kvinna...Och förstår att det kan vara stora individuella skillnader, men tänk män som grupp, så får jag försöka finlira utifrån det.
Förtydligande, jag vill alltså bara ge mannen lite positiv uppmärksamhet, jag är inte intresserad av en träff med honom. Men lite uppmuntran från en kvinna som ser och värdesätter en tjusig bild, eller ett klurigt motiv som visar att han ansträngt sig för att ge en del oss kvinnor sånt vi gärna vill se. Helt enkelt att jag ser honom, och hans bild, och att den gör mig glad.
Men ifall jag ser en bild på en sexkontaktsida som en man lagt ut, en sådär lagom smakfull bild, inte en dickpick. Vad är lämpligt att skriva eller säga om jag vill förmedla att mannen har något attraktivt i sin bild, utan att lägga en kommentar som bara ytligt säger något om mannens kropp?
Jag själv vill inte få uppmuntran för hur min kropp ser ut, jag vill få uppmuntran för mig som person, men det är ju lite svårt att ge av bara en bild. Men för att säga något uppmuntrande utan att vara ytlig och ändå vara helt ärlig, vad kan vara ett bra exempel då, om jag vill att kommentaren ska ha lite stil och finess också?
Jag råkar tillhöra dom som gärna uppmuntrar dom män som verkar anstränga sig, men blir ju tokigt ifall jag skriver något som mannen inte vill höra, eller att jag är helt fel kvinna att skriva något om hans bild, så jag är tacksam för förslag på saker som kan tänkas vara uppskattade
Och vad bör jag inte skriva, det kan vara lika viktigt såklart...