• 1
  • 2
2021-08-13, 19:28
Medlem
Vi kör en sk pdator som håller koll på menstruationscykeln och när man är fertil. Min kära sambo missar ofta att den är grön, vilket jag blir sur över. Hon förstår mig inte alls.

Jag tycker ju dessa dagar är viktiga då det är mycket skönare utan kondom, hon tycker bara det är kladdigt. Hur tänker ni?
Citera
2021-08-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyberVillain
Vi kör en sk pdator som håller koll på menstruationscykeln och när man är fertil. Min kära sambo missar ofta att den är grön, vilket jag blir sur över. Hon förstår mig inte alls.

Jag tycker ju dessa dagar är viktiga då det är mycket skönare utan kondom, hon tycker bara det är kladdigt. Hur tänker ni?

Ni är sambo och har sex med kondom .. ?!
Citera
2021-08-13, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Ni är sambo och har sex med kondom .. ?!

Vi kör oskyddat fram tills det ska sprutas. Förutom när datorn visar grönt då sprutar jag i musen
Citera
2021-08-13, 19:33
Medlem
Citat:
Vi kör oskyddat fram tills det ska sprutas. Förutom när datorn visar grönt då sprutar jag i musen
Oskyddat tills du ska spruta? 🤨
Citera
2021-08-13, 19:34
Medlem
Citat:

Men vad f.. lägg det i munnen på henne och se till att hon sväljer. Eller i ansiktet, eller över brösten.
Citera
2021-08-13, 19:35
Medlem
Citat:

Vet du till 100 % hur barn blir till?
Citera
2021-08-13, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m0shi
Vet du till 100 % hur barn blir till?

Jo, jag har två stycken
Citera
2021-08-13, 19:41
Medlem
Citat:
Men vad f.. lägg det i munnen på henne och se till att hon sväljer. Eller i ansiktet, eller över brösten.

Jag är inte porrskadad
Citera
2021-08-13, 19:47
Medlem
”P-dator som är grön” och ”kondom med frun”. Funderade på ordet ”häpnar” men det räcker inte, hjälp!
Citera
2021-08-13, 19:49
Medlem
Citat:
Jag är inte porrskadad

Vilken duktig pojke. Verkar vara ett troll, men om inte så har du en lång vandring till att bli mannen i huset.
Citera
2021-08-13, 19:51
Medlem
Citat:
Vilken duktig pojke. Verkar vara ett troll, men om inte så har du en lång vandring till att bli mannen i huset.

Okej så i din värld sprutar mannen i huset tjejen på brösten. Check. Move along buddy.
Citera
2021-08-13, 19:53
Medlem
Citat:
Jo, jag har två stycken

Och de har blivit till fastän att du dragit ut snorren innan utlösning antar jag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in