Citat:
Ursprungligen postat av
bajssprutan
Snyggt sätt att försöka manipulera med rubriken, men misslyckat precis som trådstartaren.
Skulle tro att det är snarare 20-25% som inte vaccinerar sig.
Av dessa är minst 50% invandrare som inte litar på staten/sjukvården.
20% kristna/jehovas och andra religiösa grupper.
5% hardcore antivaxxers.
Och resterande 25% är såna som jag som varken tror att det finns chip eller att det är en konspiration.
Jag har redan haft covid, jag är osocial så jag sprider inget och behöver alltså inget vaccin.
Inte heller blir jag allvarligt sjuk även om jag mot all förmodan skulle åka på det igen.
Bättre att de skickar ner det till nåt skithålsland vars enda produktion är fler människor och med flyktingar som största export. Det är där mutationer uppstår, inte hos ett fåtal ovaccade svenskar. Skicka med en låda kådisar också, såna använder jag inte heller.
En stor high five till alla bruschor som vägrar nålen, tack vare er kan svenska staten aldrig tvångsvaccinera folk, det vore ju rasism!
Kan igenkänna mig, träffar inte heller folk, annat på mataffären, och har jag covid 19, då får folk skylla sig själva. Var i Willys idag, och en fet somalisk kvinna med mun diarré, pratade i mobilen, skulle absolut följa mig. Hoppas jag har smittat henne med skiten.