2021-08-15, 02:34
Bannlyst
Andrahandssorteringen säljer sig i Dubai.
Dom snyggaste tjejerna säljer vid franska rivieran 💃👮🏽‍♀️✌️
Citera
2021-08-15, 09:19
Medlem
En tjej i min högstadieklass som jag alltid tyckte såg ut som ett luder åkte ner och horade sig i Dubai efter gymnasiet
Citera
2021-08-15, 10:22
Medlem
Hirvis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolenat
En tjej i min högstadieklass som jag alltid tyckte såg ut som ett luder åkte ner och horade sig i Dubai efter gymnasiet
En i min med. Fast hon var väldigt söt och rolig. Men hon växte upp under fattiga förhållanden så antar att det spelade in.
Citera
2021-08-15, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
Du kan till att börja med lugna ner dig. Okej?

Det är inte alla kvinnor som är så. Du gör en farlig generalisering när du tror att alla kvinnor är så. Jag har t.ex. personligen ingen intresse av att sälja mig själv i Dubai. Det finns kvinnor som vill ha stabila relationer med vanliga män. Tro inte allt du läser på nätet.

Nej det är naturligtvis inte alla kvinnor som är så (våldtäktsanklagar kändisar, ser ner på vanliga män, är självgoda på IG, säljer sig i Dubai, lever ett utsvävande liv osv).

Men å andra sidan är det tiofaldigt mer vanligt än för bara några år sedan. Kvinnor som levt på lyxhotell i Dubai ett tag, ser på vanliga män, bemöter vanliga män hemma i Sverige, på ett annat sätt tids nog. Särskilt efter mottagen uppmärksamhet till sexiga bilder på IG från män med resurser.

Så jag tycker inte det var en "farlig generalisering". Hur skulle den vara farlig? Många kvinnor far till Dubai utan syfte och bor på lyxhotell samt får pengar. Någon betalar. Det är inte så att de gör det för att överleva. De bara vill det. Det är något nytt. Skulle detta inte kunna diskuteras för att det skulle gå vanliga kvinnor ("kvinnor som vill ha stabila relationer med män"), för när?
Citera
2021-08-15, 13:27
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
http://tagthesponsor.com/

In och kika. Här har ni verkligheten och hur jävla lättmanipulerade kvinnor är.

Alla dom här tjejerna går runt i sina vanliga liv och ser ner på alla killar som finns. Går man fram till en sån här tjej och försöker "ragga" så instinktivt avfärdar dom en direkt.

Men här skriver en svettig jävla arab att han vill att dom ska ge honom ett rimjob och deras spontana reaktioner är "sure, never done it before ".

Men i verkligheten är dom världens jävla bitchfittor.

Här är varför det finns kvinnohat i världen.

Varsågoda och njut av världens vackraste kvinnor och hur dom lägger sig ner platt för lite pengar.

Det här ger mig bränsle i kvarnen att sluta sätta kvinnor på pedistal, jag kommer fan bli en hemsk person mot kvinnor från och med nu. Inte våldsam eller elak utan jävligt bitter bara. Dom ska fan få arbeta för att få ut något från mig på samma sätt som dom lägger sig platt för dom här jävla klänningsdårarna nere i dubai kommer de behöva göra för att få min uppmärksamhet.

Vad tycker ni tjejer här på flashback om innehållet?

Tidigare gick tjejer på Malmskillnadsgatan för att bli uppraggad av män i fina bilar och få pengar och råd med prylar som de ville ha.

Idag åker till Dubai inbjudna av rika män för att pengar och ha råd med det prylar de vill ha.

Det kallas prostitution.

Jag är inte imponerad och skulle välja en tjej som inte blivit bajsad på.

Det bästa är ju att de lägger ut det på IG stolta som bara den och förstår inte vad andra tänker om deras vistelse i Dubai
Senast redigerad av Krickedixan 2021-08-15 kl. 13:36.
Citera
2021-08-15, 13:27
Medlem
shevitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Nej det är naturligtvis inte alla kvinnor som är så (våldtäktsanklagar kändisar, ser ner på vanliga män, är självgoda på IG, säljer sig i Dubai, lever ett utsvävande liv osv).

Men å andra sidan är det tiofaldigt mer vanligt än för bara några år sedan. Kvinnor som levt på lyxhotell i Dubai ett tag, ser på vanliga män, bemöter vanliga män hemma i Sverige, på ett annat sätt tids nog. Särskilt efter mottagen uppmärksamhet till sexiga bilder på IG från män med resurser.

Så jag tycker inte det var en "farlig generalisering". Hur skulle den vara farlig? Många kvinnor far till Dubai utan syfte och bor på lyxhotell samt får pengar. Någon betalar. Det är inte så att de gör det för att överleva. De bara vill det. Det är något nytt. Skulle detta inte kunna diskuteras för att det skulle gå vanliga kvinnor ("kvinnor som vill ha stabila relationer med män"), för när?

Shhhh!
Säg inte sånt så öppet. You blow their cover!
Citera
2021-08-15, 13:57
Medlem
Detta är varken en nyhet eller förvåning, kvinnor säljer sig själva hela tiden.. de har inte så mycket annat att erbjuda liksom.
Citera
2021-08-15, 16:04
Medlem
Flor-Idas avatar
Här är ett exempel på en Dubai Porta Potty, Sara Bolay, som efter en tid flyttade permanent till Dubai.
Det framkommer ju även i någon av de länkade artiklarna, att flera kvinnor från Sverige och ett annat land (Australien?) flyttat ner för att vara Porta Pottys på heltid. På pappret försörjer de sig som "designers" med egna företag och liknande.
https://www.instagram.com/sarabolay/
Citera
2021-08-15, 16:05
Medlem
Huntsmans avatar
En fördel med det minskade behovet av olja i världen, dessa skithålsländer kommer att bli fattiga återigen.

Slut med Instagramodeller & tillbaks till kameler för Ahmed & co...
Citera
2021-08-15, 16:46
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
Är det samma sak?

Jag tänker så här, om en fotomodell erbjuder mig 100000 för att ha sex med henne och bo några dagar på ett lyxhotell, så tycker jag att jag vore galen om jag tackade nej. Men om det däremot är feta Agda 70 år, som erbjuder 500 kr, då kanske jag tänker efter.

Men du ser det som prostitution som prostitution, det är samma sak. Det är hyckleri att vilja ha sex med en person men inte med en annan, säger du?

Du är ju en hora i båda fall, helt oberoende av torsken.
Citera
2021-08-15, 16:52
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
dubai håriga gorillor och snygga influencers som direkt bara sväljer hela betet. Skulle en vanlig kille skriva sådär hade han blivit polisanmäld direkt. Det kallas dubbelmoral ...
Om du känner att du behöver hämnas så är det ju bara att erbjuda någon ung zigenarkvinna några hundringar för ett knull. Det borde ju vara samma sak.
Citera
2021-08-15, 17:07
Medlem
De horar här hemma också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här