Citat:
Ursprungligen postat av
BicOriginal
Aha du är inte kvinna. Inte så mycket skillnad enligt mig, prostitution som prostitution egentligen men för dessa kvinnor och många hycklare så är det jättestor skillnad, på samma vis som det är när en snygg man i en Ferrari busvisslar eller om det är snickare som står med en cigg i munnen, den ena väcker lite fnitter och den andra väcker avsky och "usch" hos damerna, alltid villiga att sära om det handlar om en man med hög status, rätt sätt att föra sig och bra gener. Jag har inga problem med prostitution så länge individen inte blir tvingad till det.
Kul och kul, vet inte om det är så himlans kul att bli sönderknullad av en arab men det kanske är för att man själv vet att man kan tjäna sitt leverbröd på mer "värdigt" vis, men sen har jag inga problem att vissa väljer att göra det, det man inte har i skolbänken får man ha i sängen

Är det samma sak?
Jag tänker så här, om en fotomodell erbjuder mig 100000 för att ha sex med henne och bo några dagar på ett lyxhotell, så tycker jag att jag vore galen om jag tackade nej. Men om det däremot är feta Agda 70 år, som erbjuder 500 kr, då kanske jag tänker efter.
Men du ser det som prostitution som prostitution, det är samma sak. Det är hyckleri att vilja ha sex med en person men inte med en annan, säger du?