• 2
  • 3
2021-08-13, 15:14
Medlem
Nej fy fan vad äckligt. Ligga och vänta på att nått jävla fruntimmer ska få orgasm genom oralsex med ens egen fru? Och själv får man bara titta? Nice deal - NOT.
Citera
2021-08-13, 15:39
Medlem
Trakessons avatar
Mitt ex lekte med sina väninnor ibland när jag såg på. Jag tyckte det var trevligt.
Ibland hade jag sex med henne efteråt medan hennes väninna låg kvar hos oss i sängen.
Citera
2021-08-13, 16:20
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jaså, det är inte samma sak? För det är ovanligare? Mindre socialt accepterat, kanske?

För det är ju exakt samma sak; en homosexuell handling framför sin partner som tittar på.

Nja, det är ju inte samma sak då det är skillnad på kvinnor och män...

Citat:
Ursprungligen postat av Holabandolan
Jag har drömt och fantiserat om att få slicka en snygg och sexig kvinnas fitta till orgasm, och att min kille får stå och kolla på.
Hur hade ni, killar, reagerat på en sån önskan ifrån din partner!? Hade du gått igång på det? Höra en annan tjej än din egen stöna. Det måste ju vara en jävla sexig upplevelse som man som kille måste gå igång på efter att det har hänt, och det måste ju vara något som gör dig stenhård av att fantisera om?

Hur tar man upp det här med sin kille, och hur hittar man en frivillig tjej som bara vill få fittan slickad till orgasm av en tjej och som tillåter en manlig åskådare som bara får titta och möjligtvis runka ? 😉

Har fantiserat om att få slicka, och låta han titta på och tillfredsställa sig själv, och i smyg göra en röstinspelning med hennes stön, som jag sedan eggar min kille med senare

Haha, folk här är verkligen mer intoleranta än jag trott. Hade varit helt OK för min del om min tjej velat ha sex med en annan tjej ibland. Räknar det föga som otrohet om det inte är en annan man inblandad. Personligen hade jag nog inte velat runka till ett sådant skådespel dock, skulle kännas lite för mycket som snuskig gubbe att sitta och se på haha. tjejen hade väl fått köra en tjejkväll.
Citera
2021-08-20, 21:54
Medlem
Jag och min sambo har varit ihop i 10 år och jag fantiserade om det också. Berättade för sambon vad jag ville, och han var helt med på noterna! Vi skaffade en profil på Bodycontact och hade kontakt med lite olika par, singeltjejer osv. Vi fick kontakt med en tjej där allting stämde bra överens med vad vi ville få ut av det. Hon kom hit för några veckor sen, och det var lika nice som jag föreställt mig!
Citera
2021-08-20, 23:00
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRFT
Jag och min sambo har varit ihop i 10 år och jag fantiserade om det också. Berättade för sambon vad jag ville, och han var helt med på noterna! Vi skaffade en profil på Bodycontact och hade kontakt med lite olika par, singeltjejer osv. Vi fick kontakt med en tjej där allting stämde bra överens med vad vi ville få ut av det. Hon kom hit för några veckor sen, och det var lika nice som jag föreställt mig!
Grattis!
Citera
2021-08-21, 01:48
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRFT
Kom ni alla 3 samtidigt eller sprutade han över era ansikten? Gned du muff med andra tjejen?
Berätta lite mer!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in