2006-06-04, 06:24
Medlem
UCPMDs avatar
Hej

Jag undrar om det behövs tillstånd att sälja layouts på internet som kostar pengar eller något liknande? Eller är det bara att slänga upp en sida på .se och sälja?
Citera
2006-06-04, 09:44
Medlem
D3ans avatar
ok nu har jag iof precis vaknat så de kan ha med detta att göra men allvarligt kan du utveckla förstod inte något alls av vad du skrev ?
Citera
2006-06-04, 14:32
Medlem
UCPMDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
ok nu har jag iof precis vaknat så de kan ha med detta att göra men allvarligt kan du utveckla förstod inte något alls av vad du skrev ?

OK, om jag säger det så här. Om du ska sälja något i en affär eller i ett stånd eller vad som helst så måste man få först tillstånd och sen kostar det minst 500kr eller hur? Jag undrar om det gäller samma sak för internet?
Citera
2006-06-04, 17:27
Medlem
-jOE!s avatar
Du kan sälja på nätet och du behöver inget tillstånd.
Citera
2006-06-04, 18:41
Medlem
Wiseguys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UCPMD
OK, om jag säger det så här. Om du ska sälja något i en affär eller i ett stånd eller vad som helst så måste man få först tillstånd och sen kostar det minst 500kr eller hur? Jag undrar om det gäller samma sak för internet?
Vad är det för något som du menar skulle kräva tillstånd och sedan kosta minst 500kr??

Fattar tyvärr inte vad du menar.
Citera
2006-06-04, 21:36
Medlem
Nope. Du behöver inte ha något särskilt tillstånd för att sälja hemsidor på internet. Men om du vill vara laglig och inte arbeta svart så måste du redovisa dina inkomster och skatta för dem. Men du behöver inget tillstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in