2023-12-17, 01:10
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Hur det för dig då, min stora kompis?

Kör du bara på eller är du inne i en strukturerad fas? Vilka prepp och vilka doser tjoffar du i dag?

Jag kör testo + dballs. Låga doser. Tänkte dra på med win snart. Sen blir det trt några månader t våren och sen blåsa på utan helvetes t sommaren. Riktigt nära svenska rekordet i bänkpress nu (raw) så går för det 2 månader ytterligare. Sen får det bli lite lugnt så värdena får bli normala igen. På jul ska jag till Västerås och köra 75kg hantlarna i bröst. Ska bli riktigt kul. Det blir liksom lite min julklapp t mig själv 😁😁😁
Så när Kalles julafton startar kan du tänka på mig he he. Får väl kolla på Kalle på gymmet mellan seten.
Kan hända jag uppar doserna efter nyår bara för att få full kraft. Men bara några veckor isf. (100mg db + 100mg win )
Va blir de för dig på jul? Ska du träna eller ställer du in träningen den helgen?

Mvh
Citera
2023-12-17, 16:13
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
Jag kör testo + dballs. Låga doser. Tänkte dra på med win snart. Sen blir det trt några månader t våren och sen blåsa på utan helvetes t sommaren. Riktigt nära svenska rekordet i bänkpress nu (raw) så går för det 2 månader ytterligare. Sen får det bli lite lugnt så värdena får bli normala igen. På jul ska jag till Västerås och köra 75kg hantlarna i bröst. Ska bli riktigt kul. Det blir liksom lite min julklapp t mig själv 😁😁😁
Så när Kalles julafton startar kan du tänka på mig he he. Får väl kolla på Kalle på gymmet mellan seten.
Kan hända jag uppar doserna efter nyår bara för att få full kraft. Men bara några veckor isf. (100mg db + 100mg win )
Va blir de för dig på jul? Ska du träna eller ställer du in träningen den helgen?

Mvh

Jamen helvete Steffe! Nära svenska rekordet?! Vad ligger det på? Jisses vilken stor-starking du är!

Jag kommer att träna på julafton liksom på juldagen liksom på nyårsafton och på nyårsdagen. Jag älskar känslan av att vi är relativt få i hela Sverige som gör just det.

Jag är bra jävla sugen på att gasa på rejält nu. Tren och hela faderullan. Bara MOSA. Men så har vi de där jädra svettningarna från helvetet. Som blir jobbigare att förklara mitt i vintern...
Citera
2023-12-27, 13:54
Medlem
Stor-steffes avatar
Citat:
Jamen helvete Steffe! Nära svenska rekordet?! Vad ligger det på? Jisses vilken stor-starking du är!

Jag kommer att träna på julafton liksom på juldagen liksom på nyårsafton och på nyårsdagen. Jag älskar känslan av att vi är relativt få i hela Sverige som gör just det.

Jag är bra jävla sugen på att gasa på rejält nu. Tren och hela faderullan. Bara MOSA. Men så har vi de där jädra svettningarna från helvetet. Som blir jobbigare att förklara mitt i vintern...

He he hatar med dom svettningarna 😁
Jag har fan slut på testo. Helt sjukt. Pratade med garanten men dom tar varken cash eller kort eller svischa. Skulle gärna testat deras grejer annars. Kör på dballs tills vidare tills jag hittar nåt.
Har du tränat nåt i jul? Mår du bättre nu efter covid?

Mvh
Citera
2023-12-27, 17:58
Medlem
SvulloGrisarVidares avatar
Hur ställer du dig till AI Ivan? En utdragen vårdnadstvist fick mig att skjuta upp mitt nya liv något år men nu är jag inne på tredje veckan av 250mg testo e3.5d, tjong i buljongen! Nyfiken på vad du och alla erfarna steroidrävar här i tråden tycker om AI. Förebyggande syfte eller enbart vid behov? Och vart drar du/ni gränsen för "vid behov" i sådana fall? Allt gott! //Svullo
Citera
2023-12-27, 23:11
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-steffe
He he hatar med dom svettningarna 😁
Jag har fan slut på testo. Helt sjukt. Pratade med garanten men dom tar varken cash eller kort eller svischa. Skulle gärna testat deras grejer annars. Kör på dballs tills vidare tills jag hittar nåt.
Har du tränat nåt i jul? Mår du bättre nu efter covid?

Mvh

Ja, de går inte att beskriva. Har man inte haft dom, är det omöjligt att greppa vidden

Jag har varit jättenöjd med V*xtgaranten. Superproffsig, snabba på att svara på frågor, bra och diskret förpackat och bra kvalitet på alla oljor (Deus, Avex och ZPHC jag hittills testat: Testo C, Susta, Mast, Tren, Deca). Jag har uteslutande beställt av dom i snart 2-3 års tid. Nej, de accepterar bara Bitcoin men det är inte så komplicerat som det låter = testa!

Jag skulle ha tränat varje dag sedan julafton men det sket sig av rent praktiska orsaker. Men jag är så pass frisk nu att jag kan börja styrketräna och snart också ta upp löpningen igen. 2024 blir året då jag trotsar snö och is och inte avslutar löpåret på grund av minusgrader och mörker. Men jag har förlorat tid så 2024 måste jag maximera varje pass, varje vecka, varje månad liksom sköta kosten med perfektion.

Hur går det för dig?
Citera
2023-12-27, 23:16
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvulloGrisarVidare
Hur ställer du dig till AI Ivan? En utdragen vårdnadstvist fick mig att skjuta upp mitt nya liv något år men nu är jag inne på tredje veckan av 250mg testo e3.5d, tjong i buljongen! Nyfiken på vad du och alla erfarna steroidrävar här i tråden tycker om AI. Förebyggande syfte eller enbart vid behov? Och vart drar du/ni gränsen för "vid behov" i sådana fall? Allt gott! //Svullo

Jag har faktiskt noll erfarenhet av AI. Kanske korkat. Men jag har alltid hanterat både prepp och kurer bra och jag har alla gånger klivit av mer eller mindre en dag från en annan. Har aldrig haft sämre värden, har aldrig känt av det psykiskt. Vare sig under eller efter kurerna. Nu har jag iofs använt mig av Mast senaste tiden eftersom det motverkar aromatiseringen. Men nu i januari ska jag faktiskt testa Arimex under kuren. Fått det rådet av från olika personer oberoende av varandra. Personer vars erfarenheter och kunskaper jag värderar högt.

Trist med en utdragen vårdnadstvist men skönt att det verkar som att du har kunnat lägga det bakom dig och nu jag tjonga i buljongen! Nu vid tredje veckan borde du - om din kropp svarar på samma vis som min - också fullt ut börja växla ut för fullt, lycka till!
Citera
2023-12-27, 23:37
Medlem
IvanDF3s avatar
PREPP-UPTADE JAN, FEB, MARS & APRIL

Så, nu har jag bestämt mig. Min standard-kakmix sedan många år tillbaka har varit Testo C + Deca. Jag gillar att hålla det enkelt och jag har alltid fått resultat som jag blivit riktigt nöjd med. Men nu ska jag för andra gången byta ut deca mot EQ.

Under 2024-års fyra första månader kommer jag sätta 300 mg Testo C + 300 mg EQ e3d. Ska även för första gången använda mig av Arimex för att motverka aromatisering. Jag får återkomma om dosering efter att jag läst in mig lite mer. Apropå det så tar jag gärna emot tips av er som har mer erfarenhet.

Maj-Aug: Jag lutar just nu åt en variant på cut stack men med Susta istället för Testo P eller med andra ord: Susta, Mast P & Tren A. Har inte spikat doseringen. Det tar jag framåt vårkanten.

Som jag skrev i mitt svar till SvulloGrisarVidare ovan har jag förlorat viktiga veckor till en snudd på löjligt segdragen förkylning = De kommande 32 veckorna måste jag se till att optimera på alla sätt och vis. Och det, det ska jag göra. Nu jävlar blir det Satsning de Elite!!!

//Ivan
Citera
2023-12-28, 11:30
Medlem
Tack för pepp och svar Ivan! Har också en förkylning så har missat en vecka nu men har stora förhoppningar om en ny växel nästa pass, stick 6 ikväll. Antar att du fortsätter köra på prylar från garanten...? Vilket märke på AI tänkte du köra?
Citera
2023-12-28, 15:24
Medlem
Tänkte också passa på att fråga ifall du har någon favorit av märkena på garantens testo? Haha, mycket frågor nu...
Citera
2023-12-28, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvulloGrisarVidare
Tänkte också passa på att fråga ifall du har någon favorit av märkena på garantens testo? Haha, mycket frågor nu...
Kan nog svara för honom, Avex Pharma! Både jag och herr Ivan kör deras grejor. Bra tryck!! Men om han kör något annat så får han såklart besvara det själv.
Citera
2023-12-28, 15:42
Medlem
Citat:
PREPP-UPTADE JAN, FEB, MARS & APRIL

Så, nu har jag bestämt mig. Min standard-kakmix sedan många år tillbaka har varit Testo C + Deca. Jag gillar att hålla det enkelt och jag har alltid fått resultat som jag blivit riktigt nöjd med. Men nu ska jag för andra gången byta ut deca mot EQ.

Under 2024-års fyra första månader kommer jag sätta 300 mg Testo C + 300 mg EQ e3d. Ska även för första gången använda mig av Arimex för att motverka aromatisering. Jag får återkomma om dosering efter att jag läst in mig lite mer. Apropå det så tar jag gärna emot tips av er som har mer erfarenhet.

Maj-Aug: Jag lutar just nu åt en variant på cut stack men med Susta istället för Testo P eller med andra ord: Susta, Mast P & Tren A. Har inte spikat doseringen. Det tar jag framåt vårkanten.

Som jag skrev i mitt svar till SvulloGrisarVidare ovan har jag förlorat viktiga veckor till en snudd på löjligt segdragen förkylning = De kommande 32 veckorna måste jag se till att optimera på alla sätt och vis. Och det, det ska jag göra. Nu jävlar blir det Satsning de Elite!!!

//Ivan
Nu sitter man här, helt tom med säkert testonivåer som liknar en liten bebis och läser dehär. Man blir avundsjuk. Har varit lite off från gymmet sedan julafton pga, en REJÄL mängd alkohol. Man är sugen på att dra igång igen, både på gymmet och såklart lite oljor, men det går inte, inte nu. :/
Ska käka en entrecote nu, sen blir det gym ikväll, ciao baby!
Citera
2023-12-28, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Kan nog svara för honom, Avex Pharma! Både jag och herr Ivan kör deras grejor. Bra tryck!! Men om han kör något annat så får han såklart besvara det själv.

Nice, tack för tips! Kör du C eller E? //Svullo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in