- Light weights, babyyy!
Tack för snälla ord kompis, uppskattas! Hm, svårt att sätta procent på effekten av Tren. Jag är inte alls vikt-kåt så jag skriver inte upp (gjorde det för en massa år sedan, kanske dags att börja igen) mina övningar, set och reps. Jag liksom mosar sönder mig till nivån att jag blir yr och är nära att kräkas. Varje gång. Det är liksom ingen uttalad ambition utan bara så jag fungerar. Jag går in på gymet och så bara kör jag
skiten ur mig/muskelgruppen. Varje gång.
Tren i systemet gjorde en skillnad på lätt 20 procent. Antagligen mer. Men allt liksom ökade med 1/5-del. Träningsgnista, styrka, uthållighet och mojo. Det där var liksom min kliniska lilla analys. Men känslan var fan - ENORM. Jag hade höga förväntningar men tamefan om Tren inte maxade..allt. Aldrig varit med om något liknande. Ska inte drogromantisera eller förhärliga en ganska tuff steroid men det var verkligen så.
Njaäe jag är inte så stark (men tack!) men i vissa, enskilda övningar är jag det. Axlar är antagligen något av en paradgren. För 10 år sedan körde jag strikta militärpressar med 110 kg. Maskinen är inte lätt (130 kilo ÄR tungt och hittills har jag inte sett någon annan på gymet köra över 100 kg) men den är ändå lite...ja, "förlåtande" kanske är rätt ordval. Den har liksom en mjuk bana som passar mig ypperligt.
Ja, du har helt rätt. Hammer-maskinen har definitivt legat till grund för den här:
https://www.technogym.com/en-GB/product/pure-shoulder-press_MG3500-NBGJV0.html
Vad det gäller dosering så har jag en gammal vän som kan allt det jag inte kan. Jag kanske framstår som kunnig men det är jag inte. Jag har alltid kört relativt lågt och blygsamt. Jag ligger i regel på bara Testo C och det på små nivåer. Ibland genom åren har jag adderat till låga doser av deca och förra året även Mast och EQ. När jag nu körde Tren var det en helt ny bekantskap (blev jätteförälskad).
Jag är oerhört stabil som person. Så jag var faktiskt inte det minsta orolig för hur jag skulle reagera på på Tren. Men trots det så tyckte min "coach" att jag skulle köra Tren A. Dvs snabba estrar. För OM jag skulle reagera negativt, skulle jag kunna kliva av och Tren A skulle snabbare försvinna ur systemet än Tren E.
Jag kommer köra en tyngre kur under senhösten. Nu när jag vet att jag och mitt psyke hanterar Tren på ett bra vis kommer jag att dubbla doseringen och köra 400 mg Tren E e5d. Tror jag. Är inte helt säker än. För svettningarna från helvetet vill jag inte uppleva igen.
Nej, jag kommer inte kliva av helt utan cruisa på 100-125 mg testo C ew. Mycket av både tryck, styrka och motivation kommer sjunka undan men: Det ska bli skönt att vila ett par månader. Så har jag alltid känt.
Kör hårt!
//Ivan