Flashback bygger pepparkakshus!
2025-03-07, 22:08
Medlem
IvanDF3s avatar
SÅ VAR SENVINTERKUREN IGÅNG!

Äntligen och med bra tajming. För trots att jag kom igång 5 veckor senare än planerat, tror jag att förseningen snudd på fyllde ett högre syfte; en funktion. Nämligen att jag hann växla upp min träning till ännu en nivå. En nivå som nu är än mer lämpad att ta Susta- och NPP-språnget från. Kort sagt: Tiden känns rätt.

Jag berättade tidigare i min rapport att jag lade ner ett gediget detektivarbete för att vara så säker som möjligt på att valet av shop var optimal. Så här långt kan jag säga *p*t*ksh*s*et har levererat på samtliga punkter på min checklista:

- Massor av gröningar sedan flera år tillbaka
- Goda omdömen och mycket positiva kommentarer på flera olika plattformar
- De är otroligt snabba på att återkoppla på mail och frågor. De gör det på ett personligt vis = hög grad av engagemang. Som i sin tur gör att man som ny kund känner sig trygg.
- Prydligt förpackat
- Lättflytande oljor (viktigt för mig som avskyr att pinna). Jag satte 2 ml tidigare i kväll och det gick oerhört smidigt och hittills inte minsta känning av PIP.

Jag beställde Medi Pharma Sustanon 400 mg/ml, Media Pharma snabb-deca (NPP) 100 mg/ml samt Arimidex (också Medi Pharma) samt pumpar, oranga nålar 25 mm samt blåa kanalyr för uppsugning.

Jag får återkomma om hur jag upplever kvaliteten på Medi Pharmas oljor. Nytt märkte för mig. Testo C brukar jag känna av efter 10-12 dagar och för mig, kickar cypionate i regel in med full effekt runt dag 20, +/- en dag eller två. Nu är det snabbare estrar så det återstår att se när jag märker av det.

Uppföljning kommer...

Kör hårt, för det ska göra och snart ännu hårdare! // Ivan
__________________________________________________ ___________
Vinterkur: 400 mg Sustanon Medi Pharma + 100 mg NPP Media Pharma e3d
Citera
2025-03-07, 22:36
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
SÅ VAR SENVINTERKUREN IGÅNG!

Äntligen och med bra tajming. För trots att jag kom igång 5 veckor senare än planerat, tror jag att förseningen snudd på fyllde ett högre syfte; en funktion. Nämligen att jag hann växla upp min träning till ännu en nivå. En nivå som nu är än mer lämpad att ta Susta- och NPP-språnget från. Kort sagt: Tiden känns rätt.

Jag berättade tidigare i min rapport att jag lade ner ett gediget detektivarbete för att vara så säker som möjligt på att valet av shop var optimal. Så här långt kan jag säga *p*t*ksh*s*et har levererat på samtliga punkter på min checklista:

- Massor av gröningar sedan flera år tillbaka
- Goda omdömen och mycket positiva kommentarer på flera olika plattformar
- De är otroligt snabba på att återkoppla på mail och frågor. De gör det på ett personligt vis = hög grad av engagemang. Som i sin tur gör att man som ny kund känner sig trygg.
- Prydligt förpackat
- Lättflytande oljor (viktigt för mig som avskyr att pinna). Jag satte 2 ml tidigare i kväll och det gick oerhört smidigt och hittills inte minsta känning av PIP.

Jag beställde Medi Pharma Sustanon 400 mg/ml, Media Pharma snabb-deca (NPP) 100 mg/ml samt Arimidex (också Medi Pharma) samt pumpar, oranga nålar 25 mm samt blåa kanalyr för uppsugning.

Jag får återkomma om hur jag upplever kvaliteten på Medi Pharmas oljor. Nytt märkte för mig. Testo C brukar jag känna av efter 10-12 dagar och för mig, kickar cypionate i regel in med full effekt runt dag 20, +/- en dag eller två. Nu är det snabbare estrar så det återstår att se när jag märker av det.

Uppföljning kommer...

Kör hårt, för det ska göra och snart ännu hårdare! // Ivan

Kul att höra, kommer bli spännande att följa
Citera
2025-03-08, 08:35
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Kul att höra, kommer bli spännande att följa

Tack för det göken!

Jag tycker också resten av 2025 är spännande
Citera
2025-03-08, 08:40
Medlem
IvanDF3s avatar
KEINE PIP!

Jag ungefär älskar att Medi Pharmas oljor är så lättflytande. För motsatsen är när man väl fått in nåljäveln (lika vidrigt varje gång) och trycker på pumpen och: ingenting händer. Tills man börjar ta i så att man får kramp i fingrarna. Den där känslan av att det är motsvarande smält suddgummi som man försöker få in. Apotekshusets oljor otroligt lättflytande, måste jag säga. Jag har heller inget PIP att rapportera. Alles gut, med andra ord.

I dag känns det som något av en slappardag. I normala fall hade jag redan varit på gymet men jag tog sovmorgon istället. Kanske blir det ett pass i eftermiddag (rygg står på schemat) eller inte. Jag får se om det kanske rent av blir en vilodag.
Oavsett; känns som att det blir en skön lördag och att äntligen vara igång med årets första kur känns också skönt!

Kör hårt nu boys! // Ivan
Citera
2025-03-08, 12:24
Medlem
Följer med stort intresse! För mig som är noob i injektions gamet, vad vill du uppnå med Susta och e3d?
Citera
2025-03-08, 19:55
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1
Följer med stort intresse! För mig som är noob i injektions gamet, vad vill du uppnå med Susta och e3d?

Susta är mestadels snabba estrar liksom NPP är det också. NPP kallas ibland för snabb-deca. Susta har jag kört tidigare och det är en säkert corner stone för mig. Vanliga deca har jag också använt mig av historiskt. Testo + deca har varit en säker kombo för att lägga på massa. Det är rätt vanligt att folk inte mår bra av deca men jag har turen att må finfint på Nandrolon. Den här kuren är - även om jag kallar den för vinterkur - mer en brygga fram till nästa kur (Testo/Mast/Tren) och jag ser fördelar med att bryggan börjar fylla sin funktion så snabbt som möjligt, därav snabbare oljor. Egentligen borde jag ta NPP varannan dag men jag kompromissar lite pga min ovilja att sticka mig. Därav e3d.

Ungefär så

//Ivan
Citera
2025-03-08, 20:05
Medlem
IvanDF3s avatar
DET PIPLÖSA GOES ON OCH ETT RYGGPASS ÄR AVKLARAT

Jag måste säga att det blev Instant Love mellan mig och Medi Pharma-oljorna🥰
Det är de mest lättflytande och rinniga oljorna jag någonsin använt mig av. Vilket gör att de mycket lättare sjunker in i muskeln. En enorm uppsida för mig som avskyr att trycka in x antal milliliter i en oskyldig muskel. Jag har haft 0 PIP efter premiärsticket i går kväll. Också en lättnad. Jag minns mitt första stick med ett rävgift till Testo från Stark Labs. Det var som att få en lårspark av en häst. Jag kunde på riktigt knappt gå dagen därpå. Jag haltade i 3-4 dagar. Apotekshuset förefaller vara exakt raka motsatsen. Deras produkter linjerar med kundupplevelsen. Känns som jag slutligen gjorde ett bra - och rätt - val av säljare.

Jag har hunnit med ett riktigt bra ryggpass. Effektivt, tungt. Fortsätter med 5x5-upplägget och kommer göra det så länge det känns bra och jag fortsätter uppnå progression för varje pass.

Övningar
1) Pull downs med fria vikter: 5 set x 5 tuuuunga reps
2) T-bar i maskin (sittandes) med fria vikter: 5x5
3) Vertical Traction (en grym maskin motsvarande breda latsdrag): 5x5
4) Low row i maskin med fria vikter: 5x5

Nu blir det en stadig middag framför tv:n. Jag ska ge Primes nya, svenska serie Paradis City en chans. Blir nog en tidig kväll. Vore perfekt att vakna tidigt och vara totalt utvilad och redo för ett gryningspass

Kör hårt, för nu; nu växlar vi upp! // Ivan
Citera
2025-03-09, 05:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Susta är mestadels snabba estrar liksom NPP är det också. NPP kallas ibland för snabb-deca. Susta har jag kört tidigare och det är en säkert corner stone för mig. Vanliga deca har jag också använt mig av historiskt. Testo + deca har varit en säker kombo för att lägga på massa. Det är rätt vanligt att folk inte mår bra av deca men jag har turen att må finfint på Nandrolon. Den här kuren är - även om jag kallar den för vinterkur - mer en brygga fram till nästa kur (Testo/Mast/Tren) och jag ser fördelar med att bryggan börjar fylla sin funktion så snabbt som möjligt, därav snabbare oljor. Egentligen borde jag ta NPP varannan dag men jag kompromissar lite pga min ovilja att sticka mig. Därav e3d.

Ungefär så

//Ivan

Låter som en stabil väg att bygga upp inför sommaren sedan. Blir intressant att följa som sagt och nice att du har fått sådana bra oljor med som gör det hela lättare. Kör hårt!
Citera
2025-03-09, 13:57
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HKpenguin1
Låter som en stabil väg att bygga upp inför sommaren sedan. Blir intressant att följa som sagt och nice att du har fått sådana bra oljor med som gör det hela lättare. Kör hårt!

Ja, det här blir både roligt och intressant. Den mest dedikerade satsning jag gjort sedan...hm...2009-2011. De tre åren köttade jag.

Ja, det känns skönt att *p*t*kshus*t bekräftar - så här långt i alla fall* - alla gröningar och lysande gröna, positiva recensioner.

Tack, jag ska köra hårt s*tan - precis som du!

*) Vi får se om 2 veckor när Susta+NPP kickat in huruvida (varför kändes jag mig precis som jag är född på 1800-talet?) oljorna levererar. Men jag skulle bli otroligt förvånad om de inte håller samma kvalitet som i kundbemötande/leverans.
Citera
2025-03-09, 14:09
Medlem
IvanDF3s avatar
ETT BÄTTRE DELTAPASS!

Jag fortsätter med mitt deltaprojekt där fokus ligger på att återhämta axlarna utsidor. De behöver extra kärlek, som tv-kockarna skulle säga. Kärlek i massor efter min segdragna inflammation (som jag drog på mig av en jävla stetchövning = aldrig mer). De tunga pressarna fått stryka på foten en del till förmån för maskinövningen för rear delts. Pressarna har fortfarande kvar sin plats i programmet men nu något färre och mer som ryggrad i centret av övningar för bakre- och mellersta deltoidsen (visst låter deltoidsen som något Toys'R'us-aktigt? ).

Övningar
1) Utsida axlar i maskin: 3 set á 15, 12 och 10 reps i pyramid
2) Sittande axelpressar i maskin med fria vikter: 5 x 10
3) Reversed pec deck: 3 x 15
4) Utsida axlar i maskin: 3 x 10
5) Maskin för baksida axlar: 3 x 15
6) Maskinpressar med viktmagasin: 4 x 10 reps
7) Utsida axlar i maskin: 12, 11 resp 10 set

Det hela blev ett riktigt bra pass där jag totalt lyfte 11 700 kg (förra passet: 8 250 kg) och antalet förflyttade kilon landade på 355 kg/min (förra passet: 285 kg). Jag ska ta och vila lite och laddar jag upp tillräckligt med energi, kanske jag återvänder för ett riktat arm & mage-pass senare i eftermiddag eller i kväll.

Kör hårt satan nu! // Ivan
Citera
2025-03-09, 19:43
Medlem
IvanDF3s avatar
BICEPS & MAGE

Jag lyckades vila till mig (fast äh, det var inte direkt skitsvårt) energi och lust för ett andra, kompletterande pass nu på kvällen. Kom precis hem efter 18 set biceps och 12 set mage. Körde tunga old school 5x5 a'la John "Mountain Dog" Meadows på tre av fyra biecpsövningar men gick upp på 12 reps på Jeff Nippards favoritövning för biccarna:

1) Scott curl i maskin: 5x5
2) Pulldowns med omvänt grepp: 5x5
3) Jeff Nippards cable curls med armarna bakom överkroppen: 3 x 12
4) Scott curl med EZ-stång: 5x5

Kost
Fortsätter på den inslagna vägen där jag siktar runt 1800 kcal. Maten i dag har baseras på ägg, havregryn, vitkål, ris, fläskkött, broccoli och lättkvarg med frysta jordgubbar.

Status på kuren
Inte mycket att rapportera. Det lär dröja (gissar jag) ett par dagar innan jag känner av de snabba estrarna i Susta resp. NPP och ytterligare x antal dagar innan de kickar in på allvar. Med Testo C brukar jag ana effekt efter ca 10-12 dagar och full effekt runt dag 20. Jag har aldrig kört i princip bara snabba estrar så jag vet inte riktigt hur mycket snabbare det ska gå nu. Googlade lite snabbt när man kan förvänta sig effekt av Susta och fick bland annat upp:

"A single dose of Sustanon 250 leads to an increase of total plasma testosterone with peak levels of approximately 70nmol/l (Cmax), which are reached approximately 24-48 h (tmax) after administration"

Njaäe, det vet jag inte om jag upplever. Men visst; det får gärna vara så. Men om jag upplever effekt efter drygt en vecka blir jag glad. Tidigare än så ser jag som ren bonus. Nu ska jag bara klara av en PW (svintråkigt men jag behöver samla lite steg för att komma över 10 000 steg i dag), sen blir det soffan och Prime.

Sist men inte minst och som alltid: Kör hårt! // Ivan
Citera
2025-03-10, 11:03
Medlem
IvanDF3s avatar

🎶Det börjar likna kärlek banne mig🎶

Jag satte precis 1 ml Susta och 1 ml NPP. Andra sticket in i kuren. Jag är kär i Medi Pharmas oljor. De är så lena, mjuka och fina och sjunker in så snabbt att jag först inte förstod att jag var klar; att 2 ml var avklarade. DET gillar vi. Mycket.

Nu ska jag sätta mig i bilen och köra mot ett bröstpass. Med inställningen att det blir 2025-års bästa pass för pecsen så här långt in på året.

Kör hårt nu, för det ska jag strax göra! // Ivan
Vinterkur: 400 mg Sustanon Medi Pharma + 100 mg NPP Medi Pharma e3d
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in