• 1
  • 2
2021-08-11, 21:55
Medlem
Jag funderar på att testa röka, vilka ska man testa och vilka är mildast i nikotinet??
Citera
2021-08-11, 22:04
Medlem
Seriöst har du inte börjat röka så gör inte det, tobak är skräp för kroppen.. Köp en e-cigg och välj någon god smak du som gillar med låg nikotinhalt om du ändå ska, mycket ''hälsosammare''.
Citera
2021-08-11, 22:31
Medlem
Mrcool911s avatar
Rekommenderar Marlboro gold .
Citera
2021-08-17, 06:15
Medlem
blåa är light, de får inte heta light längre. det står inte halter längre på paket men vita prince är svagare än röda.
svagast är nog rosa blend men den känns som vanligt märke om man röker den ett tag, vissa kallar den för varmluft.
Citera
2021-08-17, 06:20
Medlem
Kajahs avatar
När jag rökte rullade jag mina egna. Köpte tobak på nätet. American Spirit eller Manitou. En jävla dålig idé dock 😂
Citera
2021-08-17, 06:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Jag funderar på att testa röka
Ett mycket bra val..
Citera
2021-08-17, 06:37
Medlem
jewclaws avatar
Mycket bra idé. Du skall röka John Silver ur mjukpack. Varsågod.
Citera
2021-08-17, 18:45
Moderator
oilslicks avatar
Citat:
Jag funderar på att testa röka, vilka ska man testa och vilka är mildast i nikotinet??

Troligtvis ett av dom bättre beslut du har tagit i dit liv...bravo.

Jag skulle tro att Gula Blend under köksfläkten är din melodi.

Kämpa på.
Citera
2021-08-18, 09:21
Medlem
Pulitzers avatar
Citat:

Du kunde testa att lyssna på min rökhosta när jag är förkyld (halva året), och sen fundera på nytt
Citera
2021-08-18, 16:12
Medlem
Kloges avatar
Börja att röka pipa
Citera
2021-08-18, 16:20
Medlem
systems avatar
Mjukstarta med nikotinplåster, för att efter någon vecka börja med nikotintuggummi. Därefter är det bara att börja bolma.

Jag förslår något av kvalitetsmärkena Winston eller LM. Det visar på hög klass och sofistikerat leverne.
Citera
2021-08-18, 17:38
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Mjukstarta med nikotinplåster, för att efter någon vecka börja med nikotintuggummi. Därefter är det bara att börja bolma.

Jag förslår något av kvalitetsmärkena Winston eller LM. Det visar på hög klass och sofistikerat leverne.
Nej, öva inte upp någon tolerans i förväg! Då uteblir ju de enormt kraftiga nico-kickarna man bara kan få som ovan vid nikotin!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in