Citat:
Jag har träffat en kille av och till under ca 1 år. Vi är inte tillsammans utan har bara sex. Men jag har blivit kär i honom och han ger mig dubbla budskap, ibland är han hur gullig som helst med gulliga sms och på Messenger men sen är han helt off. Vi träffades på Tinder och skulle endast ha sex. Han frågade inte om jag använde något preventivmedel utan frågade bara om jag var hel och ren och ville utan kondom. På kvällen frågade han om vi skulle ses fler gånger och jag sa ja för han var så bra i sängen. Han frågade om jag kunde tänka mig att bara ses och av honom och att han ville använda min mun och f*tta och sen dra. När vi ses vägrar han kyssas, jag har alltid nästan kläderna på och vi kör alltid bakifrån. Men han är inte ego i sängen utan kan sin sak. Han kramar mig när vi har gjort det sen går han. Jag blir så glad varje gång han hör av sig för han är så jäkla snygg och fin.
Fast han frågar aldrig hur jag mår. Jag vill ha honom men mina kompisar säger att han inte är något att satsa på. Varför är han då så gullig när vi ses? Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?
Fast han frågar aldrig hur jag mår. Jag vill ha honom men mina kompisar säger att han inte är något att satsa på. Varför är han då så gullig när vi ses? Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?
Nej du ska inte fråga om en riktig dejt för att han har sagt vad han vill.
Han frågar inte hur du mår eftersom han inte undrar det.
Visst blir du utnyttjad men du har ju givit honom klartecken på att det är okej.
Varför skulle han inte vara snäll och gullig?
Du ställer ju upp på det han vill.
Vill du ha någon som kysser dig och som frågar hur du mår och som bryr sig så avsluta det med honom.
Han har ju sagt rent ut att han vill köra på och sedan dra.