• 9
  • 10
2021-08-14, 10:34
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Jag har träffat en kille av och till under ca 1 år. Vi är inte tillsammans utan har bara sex. Men jag har blivit kär i honom och han ger mig dubbla budskap, ibland är han hur gullig som helst med gulliga sms och på Messenger men sen är han helt off. Vi träffades på Tinder och skulle endast ha sex. Han frågade inte om jag använde något preventivmedel utan frågade bara om jag var hel och ren och ville utan kondom. På kvällen frågade han om vi skulle ses fler gånger och jag sa ja för han var så bra i sängen. Han frågade om jag kunde tänka mig att bara ses och av honom och att han ville använda min mun och f*tta och sen dra. När vi ses vägrar han kyssas, jag har alltid nästan kläderna på och vi kör alltid bakifrån. Men han är inte ego i sängen utan kan sin sak. Han kramar mig när vi har gjort det sen går han. Jag blir så glad varje gång han hör av sig för han är så jäkla snygg och fin.
Fast han frågar aldrig hur jag mår. Jag vill ha honom men mina kompisar säger att han inte är något att satsa på. Varför är han då så gullig när vi ses? Ska jag ta chansen och fråga om en riktig dejt?

Nej du ska inte fråga om en riktig dejt för att han har sagt vad han vill.
Han frågar inte hur du mår eftersom han inte undrar det.

Visst blir du utnyttjad men du har ju givit honom klartecken på att det är okej.
Varför skulle han inte vara snäll och gullig?
Du ställer ju upp på det han vill.

Vill du ha någon som kysser dig och som frågar hur du mår och som bryr sig så avsluta det med honom.
Han har ju sagt rent ut att han vill köra på och sedan dra.
Citera
2021-08-16, 20:55
De flesta har redan sagt att du är luder, slampa etc. Men det är du inte! Alla tjejer, speciellt unga, måste inse att det finns inga fördelar med ONS och KK för kvinnor. Du vet inte vem han ligger med vilket betyder att du riskerar inte bara din psykiska hälsa men också din fysiska. Visste du att det finns könssjukdomar? HPV kan göra dig infertil och orsaka livmoderhalscancer, obehandlad Klamydia kan skada hela din reproduktiva hälsa.

Snälla, sluta prata och kontakta den här demonen och ta bort tinder/bumble/hinge appen som du har installerat. Dessa appar är skapade för MÄN av MÄN, och skaparna bryr sig inte att tjejer möter upp killar de inte känner, våldtas, och när killen tar bort sin profil går det inte att få tag i hans information. Alla kvinnor borde sluta använda dejting appar och ha KK, men vill du ha OP's erfarenhet så kör på. Jag hade KK någon gång i tiden, men jag är väldigt kall av mig så jag utvecklade inga känslor. Vanliga kvinnor är inte som jag, speciellt inte tjejer som är osäkra som du. Sluta använd appar och gå till gymmet och meditera/ gör något med ditt liv så du får en bra självbild först.
Citera
2021-08-16, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foolsgame
Jag har varit nere i en svacka i några månader nu och alla säger att jag ska gaska upp mig, livet ska vara så här osv. Men så enkelt är det inte. Jag har ingen ork. Jag vill helst ligga i ett mörkt rum hela dagen. Jag har svårt att äta. Allt är meningslöst. Svår ångest. Träffar okända killar ibland för att få närhet. Vet psyk om allt detta? Ja. Bryr dom sig? Nej tabletter är lösningen.
Mina vänner, familj tycker jag är hopplös som aldrig kan må bra. Jag är medlem i ett par grupper på Facebook där man kan prata ut, det hjälper ibland. Jag tänker prova mindfullness. Vikten har jag redan skrivit om. Tror ärligt att det är bättre att vara död.

Problemet med många KK är ju mer att du tar på dig deras energier och livsteman, så du dras in i något som egentligen inte är bra för dig. Satsa istället på en kvalitetskille och umgås med folk som bygger upp dig och inte behandlar dig som skit.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in