• 1
  • 2
2021-08-10, 14:56
Medlem
Indos avatar
Måste kolla med er vad ni tycker och vad ni hade gjort i min situation...

Hade en tjej det här året som jag verkligen fastnade för, enda problemet var väl att hon knarkade alldeles för mycket och både i en annan stad några timmar bort.

Hur som helst så tjatade hon som fan att jag skulle komma hem till henne, trots att jag inte hade tid just då så valde jag att åka till henne, det började med att jag fick sitta och vänta på henne i tre timmar på stationen innan hon dök upp (redan där skulle jag åkt hem igen jag vet).

Hon kom vi åkte hem till henne och vart bänga och fulla och jag somnade, på morgonen så väcker hon mig och säger att hon ska åka och träffa sin son och att hon är tillbaka om två timmar, klockan var nu cirka 10 på morgonen, hon kom hem 23:00(!!) på kvällen och hon har alltså låtit mig suttit och väntat på henne hela dagen, kunde inte dra därifrån heller för hon lämna sin Fucking hundvalp hemma och honom ville jag inte bara lämna där...

När hon väl kommer hem så har hon en annan snubbe med sig, jag blir så Fucking lack så jag går in i sovrummet och börjar dra ladd och packa men sen så röker jag en sån feting så jag somnar, vaknar ungefär 7 på morgonen och går ut i vardagsrummet och ser dom båda ligga och sova i soffan och alla deras kläder ligger på golvet nedanför soffan, jag får psykbrytets morsa och börjar mata honom och var nära på att kasta ut henne från balkongen...

Hur som helst när skadan är gjord så tar jag mitt skit och drar därifrån och blockar hennes nummer och från alla sociala medier.

Trots att hon var såhär slynig och dum i huvudet så har jag haft svårt att släppa henne, drömde om denna händelse varje natt i säkert en månad...

Tycker ni jag överreagerade när jag slog sönder honom och bad henne dra åt helvette? Hur fan kan man göra så? Och varför skulle jag komma till henne ens? Och nu när jag muckat hur ska jag hämnas? Jag vill se henne gå under den lilla f*ttan...

/Pappa Indo
Citera
2021-08-10, 15:04
Medlem
Roods avatar
Hon knarkar och verkar ha riktigt stora problem.
Hon ligger väl med andra knarkare och använder fittan för att "betala tillbaka".
Så hon har kanske sett till att fixa många såna kontakter...

Klart det kan kännas jobbigt att försöka släppa henne, men det måste du göra för hon kommer troligtvis ställa till med problem för dig.

Hur länge har du känt henne?
Citera
2021-08-10, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Måste kolla med er vad ni tycker och vad ni hade gjort i min situation...

Hade en tjej det här året som jag verkligen fastnade för, enda problemet var väl att hon knarkade alldeles för mycket och både i en annan stad några timmar bort.

Hur som helst så tjatade hon som fan att jag skulle komma hem till henne, trots att jag inte hade tid just då så valde jag att åka till henne, det började med att jag fick sitta och vänta på henne i tre timmar på stationen innan hon dök upp (redan där skulle jag åkt hem igen jag vet).

Hon kom vi åkte hem till henne och vart bänga och fulla och jag somnade, på morgonen så väcker hon mig och säger att hon ska åka och träffa sin son och att hon är tillbaka om två timmar, klockan var nu cirka 10 på morgonen, hon kom hem 23:00(!!) på kvällen och hon har alltså låtit mig suttit och väntat på henne hela dagen, kunde inte dra därifrån heller för hon lämna sin Fucking hundvalp hemma och honom ville jag inte bara lämna där...

När hon väl kommer hem så har hon en annan snubbe med sig, jag blir så Fucking lack så jag går in i sovrummet och börjar dra ladd och packa men sen så röker jag en sån feting så jag somnar, vaknar ungefär 7 på morgonen och går ut i vardagsrummet och ser dom båda ligga och sova i soffan och alla deras kläder ligger på golvet nedanför soffan, jag får psykbrytets morsa och börjar mata honom och var nära på att kasta ut henne från balkongen...

Hur som helst när skadan är gjord så tar jag mitt skit och drar därifrån och blockar hennes nummer och från alla sociala medier.

Trots att hon var såhär slynig och dum i huvudet så har jag haft svårt att släppa henne, drömde om denna händelse varje natt i säkert en månad...

Tycker ni jag överreagerade när jag slog sönder honom och bad henne dra åt helvette? Hur fan kan man göra så? Och varför skulle jag komma till henne ens? Och nu när jag muckat hur ska jag hämnas? Jag vill se henne gå under den lilla f*ttan...

/Pappa Indo

Du får ju skylla dig själv till store del för att du umgås med en sådan instabil kvinna.

Det är en sak att bli otrogen med vad man uppfattar som en stabil men du beskriver ett instabilt bottenskrap.

Sen att du slår på killen?
Varför sov han ens hos er till att börja med?

Det är väl hennes fel att hon ligger med honom, han har inget åtagande till er relation.
Citera
2021-08-10, 15:06
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Tycker ni jag överreagerade när jag slog sönder honom och bad henne dra åt helvette?

Ja.
Citat:
Hur fan kan man göra så?

Som du sa så knarkar hon för mycket. Hon kanske inte mår så bra iheller.

Citat:
Och varför skulle jag komma till henne ens?

Jadu, hon kanske var bäng och virrig?

Citat:
Och nu när jag muckat hur ska jag hämnas? Jag vill se henne gå under den lilla f*ttan...
/Pappa Indo

Vad hade du tjänat på det? Är det inte bättre att försöka gå vidare istället?
Citera
2021-08-10, 15:17
Medlem
styckets avatar
Lägg energi på något vettigt isället och så fort du kommer på dig själv att lägga energi på detta säg till dig själv: onödigt. Sen gå vidare och gör något annat.

Vill dock slå slag för meditation. Det hjälper mot allt negativt.
Citera
2021-08-10, 15:26
Medlem
På vilket sätt var hon din tjej, vad hade ni för historia tillsammans?
Citera
2021-08-10, 15:59
Medlem
Jango-fetts avatar
Släpp henne bara. Inget att lägga energi på
Citera
2021-08-10, 16:06
Medlem
Fick nästan en stroke av att läsa det här... Inte av texten i sig utan av innehållet. Fuck henne.
Citera
2021-08-10, 16:24
Medlem
mikaelss avatar
Tänker mest på detta
Citat:
hon ska åka och träffa sin son
gör en orosanmälan.

Ni verkar alla vara helt pundade och korkade, men den stackars sonen ska inte behöva utsättas för detta bottenskrap av mänsklig skit.
Det låter ju typ som historien om Lilla Hjärtat.

'You don't want to sell me death sticks. You want to go home and rethink your life.'
Citera
2021-08-10, 16:31
Medlem
F.B.Dases avatar
Du verkar vara en sån som får nöja sig med sådana tjejer som får nöja sig med en sådan som du, eller två.
Citera
2021-08-10, 16:45
Medlem
Både du och hon verkar ju dum i huvudet.

Hon tjatar att du ska komma och du vill inte men ändå åker dit och så har inte mage att dyka upp förren 3h senare. Ehh redan där skulle åka hem mycket tidigare.

Sen säger hon att hon ska komma om 2h på morgonen men dyker upp 23. Inte en chans att jag hade accepterat behandlats så.

Du skulle dumpat henne och inget annat.

Vad menar du med att dom ligger i soffan och kläderna nedanför? Jag tolkar det som att dom ligger nakna i soffan?

Kan det inte vara så att dom ligger på var sin sida av soffan och råkat somna bara? Min soffa är stor så här hade flera kunnat sova.

Du skulle inte rört mannen utan du skulle bara ha gått när du såg detta. Vad har mannen gjort, det är inte säkert han har gjort något och definitivt inte vetat att ni är tillsammans?
Människor som du är fan efterblivna, varför ens ge sig på mannen, helt obegripligt. Är det mannen som du var tillsammans med eller för det låter så eftersom du är arg på honom.

Jag hade bara gått, portat henne överallt och gått vidare. Hade inte gett henne något luft alls. Hade betett mig som du om jag var typ 20 år gammal, svartsjuk. Nu när man är vuxen har man lite hjärna och lärt sig lite om tjejer så vet man att dom inte är värda nånting efter något sådant. För är dom otrogna är för att dom vill se reaktion från din sida och det ska man inte ge dom.
Citera
2021-08-10, 16:48
Moderator
Maviels avatar
Ni verkar båda ha en hel del problem och ingen av er bör vara i närheten av vare sig barn eller hundar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in