2021-08-10, 14:21
Medlem
Såg en del män och kvinnor som har t.ex 3 barn under 12 år, och de är aktiva på dejting grupp/sidor...
hur har dem tid för ett förhållande kan man undra? eller bara ute efter ett ligg? och vem vill ligga med sådan personer?
Citera
2021-08-10, 14:30
Medlem
Jag är iof ihop med mamman till mina barn men vi låter våra föräldrar vara barnvakt så vi kan gå på date. Ibland låter vi dem ta dem över natten så vi kan köra weekend utomlands eller kanske slottsövernattning.

Inget konstigt, även föräldrar måste få göra vuxengrejer
Citera
2021-08-10, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel
Såg en del män och kvinnor som har t.ex 3 barn under 12 år, och de är aktiva på dejting grupp/sidor...
hur har dem tid för ett förhållande kan man undra? eller bara ute efter ett ligg? och vem vill ligga med sådan personer?

Ute efter en ny "pappa" som kan axla ansvaret, förstår du väl
Citera
2021-08-10, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel

Ofta har de väl varannan vecka med barnen, så då är en vecka tom till dating?
Citera
2021-08-10, 15:42
Moderator
pbos avatar
Relationsakuten --> Relationer och samlevnad: allmänt
/Moderator
Citera
2021-08-10, 16:04
Medlem
Tarrous avatar
Det finns en anledning till att de separerade och hamnade på tidsfördrivet Tinder - dessutom är gräset alltid grönare på andra sidan
Citera
2021-08-10, 16:42
Medlem
Ja, det är väl inte så svårt eller vad menar du? Själv har jag 6 barn, varför skulle jag inte ha tid att dejta? Man får väl prioritera det som är viktigt.
Citera
2021-08-11, 09:45
Medlem
TattooedFuckers avatar
Är inte så svårt att hinna me . Helger , kvällar m m och vips hittar man någon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in