2021-08-08, 15:29
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Du vet att man kan välja vad man kolla på för porr va?

Ja.
Och homofiler brukar titta på homoporr.
Och då antar jag att dom vill att det ska va rakat.

Jag föredrar också rakat på kvinnor. När det är alldelles svart och hårigt där ser det inte så trevligt ut.
Och man är ju trots allt bara en tumme ifrån
nöjesfält nr 2
Citera
2021-08-08, 21:42
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Vill påminna om att rövrakning inte funkar för alla. Mina skinkor är så håriga, att en rövrakning skulle se ut som någon sorts frigjord landningsplats runt anus.
Citera
2021-08-10, 15:23
Medlem
Gul-Bils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiekuken
Vet en som gjorde det. Det började sedan med inåtväxande hårstrån, som ledde till infektioner som ledde till fistelgångar och som slutligen ledde till operation.

Så kör! Raka på förfan!
Haha bästa jag hört! Hade inte gjort det innan jag såg en standup komiker (Daniel Sloss) prata om det på sin show "Jigsaw" och jäklar vilken förändring/ förbättring det var. Är ju som en vattenrutschbana där nere efter. Underbart
Citera
2021-08-10, 15:24
Medlem
Gul-Bils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Vill påminna om att rövrakning inte funkar för alla. Mina skinkor är så håriga, att en rövrakning skulle se ut som någon sorts frigjord landningsplats runt anus.
Testa då att växa, inte gjort det själv men tänker att det bli lättare för håriga män kanske.
Citera
2021-08-10, 15:27
Medlem
Gul-Bils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är ju inte nåt som folk har gjort förut.
Men jag antar i och med all homoporr i ultra high def så kanske det ser trevligare ut med rakat.
Är ju mer med tanke på hur det är att gå på toa osv efter som blir så mycket enklare/ snabbare.
Citera
2021-08-10, 15:29
Bannlyst
klart man kör helrakat , nice och kvinnorna älskar det
Citera
2022-01-23, 10:03
Medlem
Ju mindre hår desto bättre dusch=raka/trimma armhålor,anushål,juveler? no homo

All heder åt japanerna med sina spatoaletter, men hur bör svensken göra?
Varje dag smetar man ut sitt bajs med toapappret, visst ibland med wetwipes men hade varit fan så lättare utan håret?!

Bakgrund
Jag har 1 cm hår på skallen som jag trimmar en gång i veckan, men kör dagligen skägget hel utan trimadapter dvs typ 1 mm

Läste för ett tag sen om armhålorna, verkar inte råda konsensus men kör även 1mm där en gång i månaden.
Det går enklare att tvätta och köra deo där utan hår tänker jag
Lika bra att ta röven och pungen också?

Visst kräver det lite akrobatik, en spegel på golvet och så får man huka sig lite?
Citera
2022-01-23, 10:20
Medlem
Ursäkta? Smetar ut bajset i rövhåret?

Har du skäggväxt som växer direkt ur hålet, eller har du inte lärt dig hur man gör rent anus efter du bajat?
Citera
2022-01-23, 10:24
Medlem
Kul, som jag trodde är det väl typ taboo att prata om detta
Folk går hellre runt med bajsig röv än att vara ren, utom vissa barnrumpor

Någon med erfarenhet?
Citera
2022-01-23, 10:27
Medlem
NissanMicra1988K10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falurouge
All heder åt japanerna med sina spatoaletter, men hur bör svensken göra?
Varje dag smetar man ut sitt bajs med toapappret, visst ibland med wetwipes men hade varit fan så lättare utan håret?!

Bakgrund
Jag har 1 cm hår på skallen som jag trimmar en gång i veckan, men kör dagligen skägget hel utan trimadapter dvs typ 1 mm

Läste för ett tag sen om armhålorna, verkar inte råda konsensus men kör även 1mm där en gång i månaden.
Det går enklare att tvätta och köra deo där utan hår tänker jag
Lika bra att ta röven och pungen också?

Visst kräver det lite akrobatik, en spegel på golvet och så får man huka sig lite?

Jag har sagt det många gånger... man måste ha varit nere i Asien en runda för att inse. Thai människorna är så smarta.... dom har självklart annorlunda toaletter... ett hål i marken sen så har dom 1 meter trädgårdsland som forsar vatten så man kan tvätta rumpan.
Citera
2022-01-23, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NissanMicra1988K10
Jag har sagt det många gånger... man måste ha varit nere i Asien en runda för att inse. Thai människorna är så smarta.... dom har självklart annorlunda toaletter... ett hål i marken sen så har dom 1 meter trädgårdsland som forsar vatten så man kan tvätta rumpan.
Tack, när jag renoverar blir det lätt en bidet
https://www.reddit.com/r/tifu/commen...aving_my_butt/
https://www.reddit.com/r/Ultralight/...our_poopchute/
Efter lite läsning verkar det som man definitivt inte ska raka sig, alla fisar blir brakfisar och skäggstubben gör att det blöder, trimning eller vaxning rekommenderas

En rolig kommentar förklarade så här, smeta in huvudhåret med jordnötsmör, med vilken frisyr blir det enklast att torka bort det och vilken metod?
Citera
2022-01-23, 11:08
Medlem
S.O.Stolps avatar
Det handlar inte om allt eller inget. Man måste inse att det handlar om att ansa, att rensa bort oönskad och överflödig hårväxt. Alltså inte raka så att man är fullständigt kal.

Även armhålor, röv och pung ska hållas i trim!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in