• 1
  • 2
2021-08-07, 01:38
Medlem
Gul-Bils avatar
Det är ju sjukt jävla gött att raka/ vaxa röven! Efter man blivit av med håret kan man torka sig uran qtt fastna på en massa aphår som riven är fylld av och torka sig fritt och se hur ren man är direkt utan problem. Någon som känner igen sig?
Citera
2021-08-07, 01:42
Medlem
Ballistens avatar
stort ja
Citera
2021-08-07, 02:00
Medlem
Första dagen är det nice, men dagen efter och fram tills håret växit ut igen är inte nice, Känns som sandpapper i mellan skinkorna..
Citera
2021-08-07, 13:01
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Bil
Det är ju sjukt jävla gött att raka/ vaxa röven! Efter man blivit av med håret kan man torka sig uran qtt fastna på en massa aphår som riven är fylld av och torka sig fritt och se hur ren man är direkt utan problem. Någon som känner igen sig?
Härligt med rediga svettmärken i kallingarna va?
Citera
2021-08-07, 19:16
Medlem
Vet en som gjorde det. Det började sedan med inåtväxande hårstrån, som ledde till infektioner som ledde till fistelgångar och som slutligen ledde till operation.

Så kör! Raka på förfan!
Citera
2021-08-07, 19:23
Medlem
arnand-fejsplantiss avatar
Det ska vara lite hår, men ansat och inte särskilt långt; det roligaste är ju när de kör med nåt mönster. Helt rakat tycker jag för det mesta, men nu när jag tänker på det så skulle sexigt ansat också gå fint. Bara det inte är ovårdat!
Citera
2021-08-07, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballisten
stort ja

Samma här.
Självklart JA
Citera
2021-08-07, 19:39
Medlem
lundaelevs avatar
Utan tvekan!
Citera
2021-08-07, 20:12
Medlem
IRMEs avatar
Hur går man ens tillväga att raka röven? Kör du lite på känn? Har du en specialspegel så att du ser? Frågar du en kompis om hjälp? Låter onekligen bökigt hur du än går tillväga. Kanske behövs det om man är så hårig som du verkar, jag fastnar då inte på en massa aphår.
Citera
2021-08-07, 20:15
Det är ju inte nåt som folk har gjort förut.
Men jag antar i och med all homoporr i ultra high def så kanske det ser trevligare ut med rakat.
Citera
2021-08-07, 21:02
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Det är ju inte nåt som folk har gjort förut.
Men jag antar i och med all homoporr i ultra high def så kanske det ser trevligare ut med rakat.

Du vet att man kan välja vad man kolla på för porr va?
Citera
2021-08-07, 21:06
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-Bil

Ha ha
Har du kvar håret i röven??!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här