Det är ju sjukt jävla gött att raka/ vaxa röven! Efter man blivit av med håret kan man torka sig uran qtt fastna på en massa aphår som riven är fylld av och torka sig fritt och se hur ren man är direkt utan problem. Någon som känner igen sig?
Det är ju sjukt jävla gött att raka/ vaxa röven! Efter man blivit av med håret kan man torka sig uran qtt fastna på en massa aphår som riven är fylld av och torka sig fritt och se hur ren man är direkt utan problem. Någon som känner igen sig?
Vet en som gjorde det. Det började sedan med inåtväxande hårstrån, som ledde till infektioner som ledde till fistelgångar och som slutligen ledde till operation.
Det ska vara lite hår, men ansat och inte särskilt långt; det roligaste är ju när de kör med nåt mönster. Helt rakat tycker jag för det mesta, men nu när jag tänker på det så skulle sexigt ansat också gå fint. Bara det inte är ovårdat!
Hur går man ens tillväga att raka röven? Kör du lite på känn? Har du en specialspegel så att du ser? Frågar du en kompis om hjälp? Låter onekligen bökigt hur du än går tillväga. Kanske behövs det om man är så hårig som du verkar, jag fastnar då inte på en massa aphår.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!