2021-08-07, 18:50
Medlem
Schicklgrubblares avatar
Dominans.

De går igång på att det gör ont och är obehagligt för tjejen.
2021-08-07, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Ja, analen är äcklig. Men det betyder inte att det inte skulle vara fysiskt skönt för mig att knulla dig riktigt hårt där.

Så om en äcklig kille skulle knulla dig, skulle du fortfarande tycka det var skönt?

Och du inser väl att om du rent hypotetiskt skulle få göra så på mig så skulle det inte ske förren jag gjort det på dig först....
2021-08-07, 19:06
Medlem
Prettylittleheads avatar
Där ser man, fortfarande i farten med argument som du verkar ta ur röven Visst var ditt tidigare användarnamn FiF, som nu är avstängd?

Hmm, hur ska jag bli on-topic nu... En fråga eller två kanske. Hur började din analfixering då? Hur blev du så fascinerad av analsex?
2021-08-07, 19:36
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Hör efter med Japanerna. De har någon slags obegriplig filosofi där alla könsorgan pixlas, men det är inga problem att visa anus och zooma ända upp i ändtarmen. Inte konstigt att de producerar scat-porr.
2021-08-07, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Visst är det äckligt? HighWayDelight verkar inte förstå det.

Hur ska vi få henne att förstå?

Bästa Boten som jag skulle tro faktiskt..
Först starkt lugnande för att lugna ner sig varelsen,
Därefter skulle jag rekommendera ECT- behandling. (minst 4)

Därefter skulle jag rekommendera att att hon tvångsmedicinera med neuroleptika. Till det väljer vi Risperidon.

Det är nog det enda sättet att få riktigt sjuka människor som gillar analsex, att, tillbaka till verkligheten.
För hur man än gör så befinner de sig faktiskt en form av psykos.

Man skulle kanske inte varit så snabb med att ta bort den där diagnosen på människor som har fastnat i den anala- fasen.

Hursomhelst så vill jag att alla ni som har "bak-tankar" skall veta om att det finns hjälp att få.
Det finns medicin och det finns jättebra kbt-behandling.
2021-08-07, 23:26
Moderator
VitKallas avatar
Suck. Ska man nu ta upp ett ämne som det finns nära på oändligt många trådar om så får man komma med någon ny infallsvinkel annan än "jag blir äcklad". Låser tråden. /VitKalla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in