2021-08-05, 17:12
Medlem
Vad beror det på att vissa män är så psykiskt sjuka att de går igång på något så äckligt som bajshål?

Jag blir illamående bara av tanken på att en snubbe kan gå igång på det. Känns inte friskt över huvud taget.

Vad är orsaken till att vissa män utvecklar analfixerig? Trauma från barndomen? Porrskada?

Hur fan kommer man ens på tanken att man minsann kan stoppa upp kuken i någons äckliga bajshål?

Ni som lider av denna vidriga fetischstörning, när insåg ni att ni går igång på eländet? Vad var det som gjorde att ni utvecklade störningen? Porr/trauma?
Senast redigerad av bomchakalaka 2021-08-05 kl. 17:14.
2021-08-05, 17:22
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomchakalaka
Vad beror det på att vissa män är så psykiskt sjuka att de går igång på något så äckligt som bajshål?

Jag blir illamående bara av tanken på att en snubbe kan gå igång på det. Känns inte friskt över huvud taget.

Vad är orsaken till att vissa män utvecklar analfixerig? Trauma från barndomen? Porrskada?

Hur fan kommer man ens på tanken att man minsann kan stoppa upp kuken i någons äckliga bajshål?

Ni som lider av denna vidriga fetischstörning, när insåg ni att ni går igång på eländet? Vad var det som gjorde att ni utvecklade störningen? Porr/trauma?

Ja, eftersom vi uppenbart och enkom kan prata om muslimer och judar här (se första moseboken 18:16-19:29, kristna begår ej dessa religionsbrott) så ligger väl tråden i fel forum. Men i övrigt så är jag rätt säker på att tjejer är lika analfixerade som män tills någon bevisar motsatsen.
2021-08-05, 17:33
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Du blir illamående av att tänka tanken att någon annan uppskattar något du tycker är äckligt? Det låter ju inte friskt någonstans.
2021-08-05, 17:37
Medlem
note-its avatar
Det har med dominans att göra.
2021-08-05, 17:38
Medlem
Bizmarcks avatar
Citat:

Du skrev ju inatt att du är oönskat gravid.
Om du hade tagit emot kuken i röven istället, så hade du sluppit det problemet.
2021-08-05, 17:42
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Det var rätt tidigt jag upptäckte att stimulans där är skönt. Och alla jag har varit ihop med har tyckt likadant.

Varför bryr du dig så mycket om vad andra tycker? Det finns folk som gillar att bli bajsade i munnen också. Det skulle jag inte kunna tänka mig själv, men inte fan går jag runt och känner äckelkänslor för de som gillar det.
2021-08-05, 17:56
Medlem
maxatdunders avatar
Har aldrig varit i 2an, men kanske ska pröva det nån gång! Inget jag har tänkt på direkt.
2021-08-05, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av note-it
Det har med dominans att göra.
Det tror jag också.

Frågan är hur man ens kommer på tanken att knulla någons bajshål till att börja med? Man måste ju få idén någonstans ifrån. Har svårt att tro att dessa killar bara helt plötsligt vaknar upp en dag med uppenbarelsen att det vore "nice" att knulla andra i stjärten.
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Du skrev ju inatt att du är oönskat gravid.
Om du hade tagit emot kuken i röven istället, så hade du sluppit det problemet.
Jag tänker inte plåga mig själv eller hålla på med äckelpäckel för att slippa bli gravid.
Senast redigerad av bomchakalaka 2021-08-05 kl. 18:07.
2021-08-05, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Det var rätt tidigt jag upptäckte att stimulans där är skönt. Och alla jag har varit ihop med har tyckt likadant.

Varför bryr du dig så mycket om vad andra tycker? Det finns folk som gillar att bli bajsade i munnen också. Det skulle jag inte kunna tänka mig själv, men inte fan går jag runt och känner äckelkänslor för de som gillar det.
Svara på frågan då - HUR upptäckte du det? Det är det jag vill veta.
2021-08-05, 18:06
Medlem
SittFints avatar
Citat:
Svara på frågan då - HUR upptäckte du det? Det är det jag vill veta.
Genom att testa
2021-08-05, 18:07
Medlem
Bizmarcks avatar
Tjejer som vill bli knullade i röven då?
Varför ställer du inte även dina frågor till dom? Eller är det bara killar som får svara?
2021-08-05, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Genom att testa
Och hur kom du på tanken att testa att knulla någon i hålet som den bajsar ifrån? Det är det som är det sinnessjuka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in