2021-08-08, 11:40
Medlem
Någon som vet vad D och I är för sorts filurer? Jag tänker mig att det krävs en alldeles speciell sorts människa för att tortera barn och sådant förekommer ju tragiskt nog. Men det måste väl ändå till än mer extrema omständigheter för att två vuxna med samma defekter ska finna varandra och om inte förenas i den andres sjuka syn på barnuppfostran så åtminstone acceptera den?

Delar de någon historia av psykisk sjukdom? Missbruk? Sekttillhörighet?
Citera
2021-08-08, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
Någon som vet vad D och I är för sorts filurer? Jag tänker mig att det krävs en alldeles speciell sorts människa för att tortera barn och sådant förekommer ju tragiskt nog. Men det måste väl ändå till än mer extrema omständigheter för att två vuxna med samma defekter ska finna varandra och om inte förenas i den andres sjuka syn på barnuppfostran så åtminstone acceptera den?

Kan de vara lestadianer?
Citera
2021-08-08, 12:36
Medlem
Biggedys avatar
Vilka jävla vider till människor..

Är det denna hora?

https://m.facebook.com/profile.php?id=103293192*

*=4

Var hittar man hennes piece of shit till m*n? Tänker inte kalla honom för man för ingen riktig man utsätter sitt barn för detta.
Citera
2021-08-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy

Är det denna hora?

*=4

Var hittar man hennes piece of shit till m*n? Tänker inte kalla honom för man för ingen riktig man utsätter sitt barn för detta.
Kamphund, tatueringar...
Citera
2021-08-08, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Kan de vara lestadianer?
Det tror jag inte med tanke på den aktuella familjekonstellationen med styvbarn och halvsyskon och grejer.
Citera
2021-08-08, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Kamphund, tatueringar...
Urspårat trasheri med inslag av missbruk och psykisk ohälsa? Det känns lite tunt att betrakta en oförmåga att ta långsiktigt vettiga livsbeslut som ett motiv för att plåga barn, jag vill väldigt gärna tro att det finns något solidare bakom.
Citera
2021-08-08, 13:01
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:

Är det denna hora?

*=4

Om det är hon går det ju att konstatera genom bilderna att hon ser smått sjuk ut. Ger WT-vibbar. Hoppas barnen som är på hennes omslagsbild omhändertas av socialen. Ludret och hennes psykopat pojkvän borde hållas långtifrån barn framöver.
Citera
2021-08-08, 14:16
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare

Personlighetsstörning troligtvis hos minst en av dem.
Citera
2021-08-08, 16:50
Medlem
Gick högstadiet samtidigt som karln. Lite speciell. Även hört endel rykten om honom och de som hänt innan de kom ut. Han har även jobbat på Finnbacksskolan (högstadieskolan i Lycksele) som jag förstått.
Citera
2021-08-08, 21:59
Medlem
Citat:

Är det denna hora?

*=4

Japp, det är det.
Citera
2021-08-08, 22:21
Medlem
Barney Calhouns avatar
Fy fan.
Detta är nog det värsta jag har hört talas om som någon utsatt sitt barn för.
Jag hade en skituppväxt med en idiot till styvpappa..men detta...
Edit : hoppas dom sammhällsförvaras en lååååång tid framöver.
Tvågnssteriliseringen som togs bort borde funnits kvar för speciella fall som detta.
Senast redigerad av Barney Calhoun 2021-08-08 kl. 22:29. Anledning: Tillägg
Citera
2021-08-08, 22:23
Medlem
GHZHJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeleZacha
Man undrar ju vad motivet är...

Jag hann bara börja läsa första inlägget så kom Bobbys mamma och styvpappa upp för mina ögon. Så kanske sexuell sadism är motivet?
Fy fan för alla dessa sjuka människor överallt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in