Har rättegångsappen (tyvärr är appen inte så bra så youtube är bättre att lyssna på) läste rubriken "pappa låste in sin åttaårige son på toaletten" och tänkte att han bara blivit inlåst en gång.
Ack vad jag misstog mig.. herregud vilken hemsk "berättelse" som uppdagade sig, vilket helvete den lilla pojken har gått igenom.
Har inte sett bilder på monstren men de låter så "normala" och har svar på tal, pappan utbildar sig till lärare, jag blev bara så chockad av allt jag hört därav mitt röriga inlägg pga ****arg på monstren.
Jag har missat detta när det uppdagades men blir så rädd för hur många fler barn som råkar ut för liknande misshandel.
Jag borde inte skriva i affekt och trötthet men kände att jag kan f*n inte låta bli.
Är dem släppta båda två nu? Det verkar som Ida har lämnat landet eller har skyddade uppgifter. Någon som vet hur det gick med dem andra barnen. När man lyssnar på rättegången får man krypningar av hans pedagogiska snack. Måste banda samtal med pojken för att lära sig prata med barnen WTF? Han är lärare och tycker inte att han kan prata med barn,
Jag hoppas verkligen att ingen av dem någonsin får komma i närheten av barn, varken egna eller andras
Jag kollade Daniels Facebook och han nämner bara dottern aldrig sonen. Sjuk snubbe
Senast redigerad av Goldentie 2023-12-24 kl. 00:36.
Mamman har aldrig varit anklagad för någonting. Det är pappans nya sambo som dömts tillsammans med pappan. Fan också att media aldrig kan få ett rätt på nånting.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!