Tolkar det bara som ett klassisk domestic viloence par, bda slss, tjejjen r den som brjar veva, och vevar regelbundet.
Depp skulle ha dragit, inte supit och knarkat ihop med henne efter frsta slaget, nu mste han istlllet frska "rentv" sin "heder" genom att gra ner hennes.... vilket r ngot tjejjer gr mot andra tjejjer...
S var det inte alls. Du har verkligen ingen koll.
JD har inte gjort ett skit mer n varit ett freml fr en psokopatisk kvinna.
Johnny Depp vinner mot Amber Heard. Jag har inte lst detta p ngon svensk sida, enbart utlndska. Nr Johnny blev falskt anklagad s hjdes mnga rster, speciellt frn feminister. Nu nr han blir friad, och faktiskt vinner mot henne s skrivs det inte ngot om det.
Han var bra en gng i tiden - men det var innan han frvandlades till en knarkande hustrumisshandlare.
Frstr att du r en agendandedrivande extremfeminist.
Men hade du ens valt att kika p polisfrhren s hade din agenda raserat. Eller de som analyserat dem.
Gr det! Fr fan!
Behver jag lnka?
Han r INTE en hustrumisshandlare och alla bevisen pvisar det. Micro113 r en patetisk posthora.
Hon kommer verge trden ssnart alla bevis visar att hon r just det. En posthora utan desslike, en agendasttande extremfeminist men s r hon en misslyckad kvinna som inte mer n kan pissposta sitt spammande bullshit p flashback utan hopp att ngon har lika mycket tid som henne att bemta spaminlggen d hon inte haft ett arbete p minst 20 r. r detta flashback!? r arg och frustrerad, jag ger er det. Har fljt mlet MYCKET lnge!!
Senast redigerad av Familjeliv79 2021-08-02 kl. 20:49.
Jag frstr tanken hr, att det r hur feminister i Sverige har reagerat p den hr domen som ska diskuteras, men det r nd knappast ett mne fr delforumet feminism.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!