2007-06-30, 15:47
Medlem
illums avatar
Sammanfogade två trådar om Häckner. // Mod
Citera
2007-07-01, 01:39
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Jag kan inte riktigt sätta fingret på det, men det är något skumt sexigt över Häckner. Jag har alltid varit lite attraherad av honom men samtidigt lite äcklad, skum kombo det där... Det är lite Zack i Änglagård över honom.
Sen har jag också fått för mig att han är rätt välutrustad, men det är väl en annan diskussion antar jag
Citera
2007-07-01, 02:43
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Jag stötte på honom titt som tätt i götet i mitten av nittiotalet. Gemensamma polare unt so weiter... Skön snubbe, om än lite "tragisk". Verkade faktiskt lite osugen på kändisrollen. Hade en liten ledsen framtoning, som jag faktiskt inte tror var spelad...
Citera
2008-02-15, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Såg honom kissa i buskarna utanför liseberg för två år sedan

Han låter ju som en knarkare när han pratar men han kanske är född sån.
fan vad lustigt att du jämför honom med dina pundar kompisar
Citera
2008-02-15, 23:48
Medlem
Träffade honom på Grönan i tonåren. Han var jättetrevlig och rolig, och raggade stenhårt på min kompis. Vi var runt 16, och han är nästan 10 år äldre...
Känns lite sådär nu i efterhand men då tyckte vi (såklart) bara att det var kul. Han tyckte att vi skulle komma till hans show/pjäs/något han hade på kvällen i stan, jag minns inte riktigt vad det var. Hade vi haft pengar hade vi gått, och min kompis hade nog med största sannolikhet kunnat bidra med mer intima detaljer i denna tråd. Men nu blev det inte så.
Citera
2008-02-17, 15:52
Medlem
tekla440s avatar
Häckner

hej!!

Jaghar varit skolkamrat med Carl-Einar i många år.. Jag kan bara säga att jag inte gillar honom, och kommer inte att gör det heller. hans frangång bygger endast på hans taskiga självförtroende. han hade det inte lätt i skolan.. Alla va på o slog o mobbade han.. Men det kanske inte va så konstigt. mamma hans följde med han till skolan och hämtade honom ända upp till 9:an.... det han håller på med nu, gör att han bara vill hävda sig... carl-Eianr o jag gick i Gårdstensskolan.. Han är upp vuxen på saffransgatan om jag inte minns fel...
Citera
2008-02-17, 15:55
Medlem
-jOE!s avatar
Han var med i senaste Packat & Klart på SVT om jag minns rätt, tror han hängde i Berlin tillsammans med andra flumkonstnärer.
Citera
2008-02-17, 16:05
Medlem
L0darens avatar
Träffade honom genom arbetet för ett tag sen.
Fick intrycket av att han är en mycket förvirrad människa, vresig och egen.
Han försöker väl leva upp till bilden av en knepig konstnärssjäl eller nåt, vad vet jag.
Citera
2008-02-17, 16:15
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Träffade honom genom arbetet för ett tag sen.
Fick intrycket av att han är en mycket förvirrad människa, vresig och egen.
Han försöker väl leva upp till bilden av en knepig konstnärssjäl eller nåt, vad vet jag.

Har hört något liknande från en ljudtekniker som hade nöjet att arbeta med honom; "psykfall" var det tämligen hårda omdömet om herr Häckner.
Citera
2008-02-17, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tekla440
hej!!

han hade det inte lätt i skolan.. Alla va på o slog o mobbade han.. Men det kanske inte va så konstigt. mamma hans följde med han till skolan och hämtade honom ända upp till 9:an

låter som du är stolt att idioter mobbade och slog honom!!!
Citera
2008-02-17, 21:45
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tekla440
hej!!

Jaghar varit skolkamrat med Carl-Einar i många år.. Jag kan bara säga att jag inte gillar honom, och kommer inte att gör det heller. hans frangång bygger endast på hans taskiga självförtroende. han hade det inte lätt i skolan.. Alla va på o slog o mobbade han.. Men det kanske inte va så konstigt. mamma hans följde med han till skolan och hämtade honom ända upp till 9:an.... det han håller på med nu, gör att han bara vill hävda sig... carl-Eianr o jag gick i Gårdstensskolan.. Han är upp vuxen på saffransgatan om jag inte minns fel...
Hade ni ingen undervisning i svenska på den skolan? Eller missade du bara vilken sal den var?
Citera
2008-02-17, 21:56
Medlem
hesons avatar
Såg en show på TV i julas, han var väldigt fulmlig i trollerit, lite var medvetet fumligt för den äkta vaudeville-känslan men ibland såg det ut som han försökte vara skicklig men var för packad för att lyckas.

Synd, för jag gillar hans burleska trolleri, men trolleri funkar inte om det är för haffsigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in