Var och såg killen idag och började tänka på skvaller om karln. Alla vet ju vem han är, men aldrig hör man nåt om honom. Skulle uppskatta allt skvallrigt om honom, vad vet ni??
Skum kille är det, rolig som fan var han när jag såg han för c:a 300 år sedan i Västerås. Men jag tycker att han blivit för "konstnärlig" på de sista åren (läs 10 år)...
Skum kille är det, rolig som fan var han när jag såg han för c:a 300 år sedan i Västerås. Men jag tycker att han blivit för "konstnärlig" på de sista åren (läs 10 år)...
Konstnärlig är han och jag har en känsla av att han är sådan som privat också(?). Tycker ärligt talat han är helt grym! Sett honom i många föreställningar under många år. Såg honom nu på Liseberg (av alla ställen!) och det han gjorde var klockrent! Barbie-låtsasknull mellan Michael Jackson och Elvis. Där Elvis vinner genom att sätta på M. Jackson bakifrån och skrika I´m the king! Underbart att se alla fnissande mammor hålla för öronen på barnen och förklara att han inte ska hugga en gaffel i ögat på mormor eller att ha ihjäl barnen med blodig slaktarkniv. Humor på bästa nivå.
Konstnärlig är han och jag har en känsla av att han är sådan som privat också(?). Tycker ärligt talat han är helt grym! Sett honom i många föreställningar under många år. Såg honom nu på Liseberg (av alla ställen!) och det han gjorde var klockrent! Barbie-låtsasknull mellan Michael Jackson och Elvis. Där Elvis vinner genom att sätta på M. Jackson bakifrån och skrika I´m the king! Underbart att se alla fnissande mammor hålla för öronen på barnen och förklara att han inte ska hugga en gaffel i ögat på mormor eller att ha ihjäl barnen med blodig slaktarkniv. Humor på bästa nivå.
Carl Einar har satt upp sin årliga varité på Liseberg i tio år nu & den är alltid lika underhållande som beskrivs ovan. Åk till Liseberg Juli månad, gå till stora scenen 18.00 eller 21.00 & beskåda galningen/geniet.
Hur man ska skvallra om en skön snubbe som Häckner som inte har speciellt mycket spärrar. Det jag minns om honom är durch fur gegen ohne um skämtet som gick hem i Tyskland samt kondomtricket genom näsan i munnen. Jag menar killen är en riktig c-kändis en never has been.
Vat att han varit kanonfull ibland innan sina shower på Liseberg, men det är ju nästan ett obligatorium i konstnärskretsar Han har inte varit otrevlig eller så, bara.. väldigt.. full. Och det är ju ett konststycke i sig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!