• 1
  • 2
2021-08-01, 10:16
Medlem
Sjukt.

Hr nere i Indonesien s har vi bibelskolor dr ungarna fr g ngra timmar per dag innan de brjar lgstadiet. Det r till 90% ramsor som skall lras in och det r inte bara frn koranen.

Det r samma jvla sektbeteende och barnmisshandel. Att ptvinga ungar hur man ska frhlla sig mot omvrlden i sng eller ramsor i grupp r fasen definitionen av hjrntvtt.. ..dessutom nr det r ett politiskt budskap som i videon. Urk!
Citera
2021-08-01, 10:39
Medlem
Rick.Blaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakTheChains
Vem bryr sig om definitionerna? r du dum i huvudet p riktigt? Tnk om det var flickor istllet som sjng om att de aldrig ska ta hand om spdbarn, att omsorg hr till det frflutna och att hr p benen r ngot som ven kvinnor ska ha och att de byter ut sin omsorg mot maskulin vrede?

Ingen vettig mnniska ser till att ens sner har glitter p klderna eller plast-fittor p huvudet istllet fr kepsar.

Feminister r sinnessjuka.
Jag bryr mig om definitionerna eftersom ingen grupp ska ga rtten p tolkningen av ett ord. Dina resterande exempel och yttringar fr st fr dig sjlv, det r samma maniska meningslsa mssande som stndigt, slentrianmssigt, klistras in; "feminister r sinnessjuka", "det r ett sjukt samhlle" etc. Nej, feminister tror p sin sak, p samma stt som du tror att ditt perspektiv r det bttre. Det som mste gras r att genom dialektik, dekonstruera deras argument fr att finna anti-tesen, fr att sedan skapa en frbttring som kan inkorporeras i samhllet.
Citera
2021-08-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rick.Blaine
Jag bryr mig om definitionerna eftersom ingen grupp ska ga rtten p tolkningen av ett ord. Dina resterande exempel och yttringar fr st fr dig sjlv, det r samma maniska meningslsa mssande som stndigt, slentrianmssigt, klistras in; "feminister r sinnessjuka", "det r ett sjukt samhlle" etc. Nej, feminister tror p sin sak, p samma stt som du tror att ditt perspektiv r det bttre. Det som mste gras r att genom dialektik, dekonstruera deras argument fr att finna anti-tesen, fr att sedan skapa en frbttring som kan inkorporeras i samhllet.

Nej, det finns inget maniskt i att bli frbannad fr att en liten majoritet psykiskt sjuka mnniskor lyckats intala en ganska stor del av den korkade boskapsklassen i Sverige att de ska integrera extremistiska tankegngar som syftar till att kastrera smpojkar p sin blivande manlighet.
Citera
2021-08-03, 01:58
Medlem
Rensa-fisks avatar
Citat:
Du styr ju den sannolikheten - den r ju inte fast svida du inte gr den fast.

D man "ska" skaffa barn r kollektivt.

r du man och 40 s r det inte optimalt men det r inte heller omjligt.

Du verkar vara full av sjlvmkan.

Den finns en professor som heter Dr Bruce Lipton. Han har studerat hur perception frndrar ens DNA. Du kan allts ndra dina gener i livet medan det fortskrider. Men det r inte ngot man lyckas med om man skljer en flodvg av sjlvmkan ver sig dagligen.

Nu r det ju inte frga om sjlvmkan. Jag tnkte p fregende generationer i mitt slkttrd nr jag pratade om dliga gener. Hoppar man bara ett par generationer bakt i tiden s hade jag en frfader (kvinnlig sdan) som var sinnessjuk och spenderade merparten av sitt vuxna liv tvngsintagen p mentalsjukhus. Alkoholism, psykoser och allt mjligt har drabbat medlemmar i slkten allteftersom. Jag r ingen expert p omrdet men jag har hrt att om det finns ett etablerat "mnster" i en familj/slkt s behver det inte drabba alla men dremot kan det hoppa ver en generation.

Lt sga att en person har klaustrofobi och skaffar barn. Ungen vxer upp utan att behva drabbas av klaustrofobi. Nr ungen sen bestmmer sig fr att skaffa barn s hoppar klaustrofobin ver en generation och drabbar allts barnbarnet. Nu anvnder jag bara det hr som exempel men jag hoppas att budskapet nr fram.
Citera
2021-08-03, 07:58
Avstngd
JordenIsPlatts avatar
Ja usch vad ckligt och visar tydligt hur rakt igenom sjuka feminister r som hnsynslst utnyttjar barn fr sin propaganda. Pojkarna kommer bli retade fr det dr hela livet.

Har man en son fr man prata med honom varje dag. Frska gra han lite mindre frvirrad om inte annat.
Citera
2021-08-03, 08:13
Medlem
seaworthys avatar
Nu finns det ju en hel del klipp p youtube. Varfr skulle just det hr betyda ngonting tnker du?

Och ja, det finns sklart massor med problem kopplat till feminiseringen av pojkar.
Citera
2021-08-03, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Nu finns det ju en hel del klipp p youtube. Varfr skulle just det hr betyda ngonting tnker du?

Och ja, det finns sklart massor med problem kopplat till feminiseringen av pojkar.

Det finns ocks en hel del klipp p IS. Varfr skulle ngon av dom betyda ngot!?

rligt talat, r du s inkapabel till att anvnda hjrnan s har jag inget att fylla i.
Citera
2021-08-03, 13:35
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Det finns ocks en hel del klipp p IS. Varfr skulle ngon av dom betyda ngot!?

rligt talat, r du s inkapabel till att anvnda hjrnan s har jag inget att fylla i.

Frklara grna varfr klippet r relevant istllet.
Citera
2021-08-03, 13:47
Medlem
LKKINGENs avatar
De som vxer upp idag knns helt frlorade.
Curlats genom livet, ftt allt dom pekat p och inte haft trkigt en minut.
Jo jag vet det r vldigt generaliserat men i samhllet i stort s tar folk ln fr att kunna kpa julklappar och ka p semester allt skall finnas annars r det ett misslyckande.
Sen blivit itutade dravlet om allas lika vrde och att det ok att vara fet och kroppspositiv.
Okej att vara programledare och fet, insvept i en pridesopsck och att all reklam dom sitter och glor p har frre svenskar n icke svenskar i sig fr s ser Sverige ut???
Det r kanske en blick in i framtiden men vi r inte dr n och kommer nog aldrig dit heller tminstone inte i en framtid dr hudfrshandikappade r de kpstarka och framgngsrika.
Skolan frlngs till 11 r men kunskapskraven snks istllet fr att hjas.
Intagna p Ingenjrsutbildningar mste ta mattelektioner fr att komma upp p en rimlig basniv. Att ha kvalifikationer fr ngot verkar inte vara s viktigt lngre, men titeln vill man ha.

Heja Sverige!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in