2021-07-31, 21:32
Medlem
Om du är rädd att någon ska sno din ide, så skrev inget, haha.

Jag kommer aldrig ha råd ändå så jag kan likaväl berätta några av dom.

Sovkupéer för buss, det finns för tåg så varför inte buss. Så jävla nice, det hade vart och lägga sig ned och vakna upp ex Sthlm, GBG eller Malmö. Stort utomlands, så det är konstigt att det inte redan finns här.
Sovkupeer för buss fast istället för att åka nånstans så är man kvar i staden som en hotellverksamhet. Finns lite olika varianter man kan köra. Antingen att bussen är rullande och man hämtar upp dom eller att dom kommer till en, som bör ligga lite off för lugn och ro, samt billig parkering.

Vad har ni för ideer?
Citera
2021-07-31, 21:43
Använda kalsonger. Målgrupp bögar.

Jag har sålt använda trosor på internet i ganska stor omfattning back in the days. Jag framställde en vätska bestående av äggvita och ammoniak som jag penslade i lagom mängd på lågpristrosor och sålde online till herrar för 199-249 kr styck. Det blev en ganska rundnätt förtjänst varje månad eftersom jag köpte trosorna i storpack och hade en hemsida med lite galanta bilder på en rysk tjej som kunde dra en small/medium. En enda gång blev det problem. En lesbisk kvinna avslöjade mig och började stöka. Hon fick sina pengar tillbaka. Karlarna klagade aldrig.

I detta nu har jag funderingar på att ge mig in i hälsokostbranschen. Mirakelsalva. Annonsera i Hemmets Journal. "Farmors medikament, hjälper mot allt från skavsår till psoriasis". Innehåll, lågprishudkräm från Kina, en skvätt tjära, en brun glasburk och en fin etikett som påminner om att "vi har varit i branschen sedan 1984".

Jag har ingen moral överhuvudtaget.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2021-07-31 kl. 21:49.
Citera
2021-07-31, 22:07
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Upplevelsecentrat Homo Sapiens tidsresa

Börjar med att besökarna får varsin stadig dos LSD. Skeppas ut till ett öde stenlandskap där de börjar som grottmänniskor. Under trippens gång får besökarna gå från grottmänniska till nutid. Genom de stora epokerna som är iscensatta med olika kulisser och utövas med hjälp av skådespelare. Det hela slutar med ett come-down-party med färsk frukt och iskallt vatten.
Pris: 23.495:- för vuxen. 13.995:- för barn.
Citera
2021-07-31, 23:19
Medlem
Elsparkcykel med sidovagn för hundar.
Citera
2021-08-06, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Om du är rädd att någon ska sno din ide, så skrev inget, haha.

Jag kommer aldrig ha råd ändå så jag kan likaväl berätta några av dom.

Sovkupéer för buss, det finns för tåg så varför inte buss. Så jävla nice, det hade vart och lägga sig ned och vakna upp ex Sthlm, GBG eller Malmö. Stort utomlands, så det är konstigt att det inte redan finns här.
Sovkupeer för buss fast istället för att åka nånstans så är man kvar i staden som en hotellverksamhet. Finns lite olika varianter man kan köra. Antingen att bussen är rullande och man hämtar upp dom eller att dom kommer till en, som bör ligga lite off för lugn och ro, samt billig parkering.

Vad har ni för ideer?
Jag har åkt på många alpresor med buss som har haft sovkupé så den iden är testad och funnen olönsam.
Citera
2021-08-06, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seniorkillerr
Jag har åkt på många alpresor med buss som har haft sovkupé så den iden är testad och funnen olönsam.

Inte riktigt samma ide.
Har dom verkligen testat natt turer inom Sverige och det inte funkar mellan dom 3 största städerna?
Jag hade velat haft en sovkupe om inte det var allt för dyrt.

Och har dom verkligen testat att använda bussarna som hotellverksamhet?

Mycket möjligt att dom kanske ha testat den första ideen, även om jag inte tror det men den sista ideen tror jag knappast.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in