2021-07-31, 15:50
Medlem
Jag får bara kick av den första prillan jag tar varje dag (Lyft). Finns det något sätt att få flera gånger under samma dag
Citera
2021-07-31, 15:53
Medlem
Flexarn10s avatar
Inte fått en kick sen början av 2000.
Var lycklig för din dagliga.
Citera
2021-07-31, 15:55
Medlem
Abradolf-Linclers avatar
Snusar du för att bli hög?
Är väl bara fjortisar som snusar och röker för att få nikokick av det.
Citera
2021-07-31, 16:12
Medlem
GeleZachas avatar
Just det, nikokicken ja... Den saknar man! Får inte kicken av något alls längre tyvärr
Citera
2021-07-31, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riosvart
Jag får bara kick av den första prillan jag tar varje dag (Lyft). Finns det något sätt att få flera gånger under samma dag

För det första vill jag säga, sluta upp medan du kan. Vi som är riktigt beroende får aldrig en kick längre om vi inte tar jättestarkt snus på morgonen eller har hållit upp i flera dagar.
Men alla har sitt egna liv och här kommer hur jag brukar göra: Kör upp två prillor istället för en, håll upp i några timmar, ät innan.
Citera
2021-09-05, 20:23
Medlem
Nu snusar jag inte utan röker men även efter flera års rökning varav senaste året blivit ett snitt på 1 pack om dagen. Jag får fortfarande MINST en nikotinkick per dag. Kan inte förklara varför dock. Mina teorier är antingen för att jag går på hög dos Voxra (450mg) eller att jag har problem med en ätstörning och därmed lågt blodsocker och undervikt (tänker att det blir högre koncentration jämfört med andra). Inget av dem 2 rekommenderar jag såklart men kan vara en komponent, eller så har jag bara skumma gener. Hursomhelst så är mitt budskap att det är fullt möjligt även som van nikotinbrukare, förstår dock inte varför du vill känna dig svimfärdig flera gånger om dagen och jag gissar att du är ganska grön till nikotin och då är det lika bra att sluta innan det blir ett beroende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in