Citat:
Jag får skylla på Google då jag Googlade hans namn innan jag postade för att få till namnet rätt då jag insåg, initialt, att korrekt stavande av hans namn är ett minfält.
Enligt tråden, så här långt, så jobbar han med bilförsäljning, intressant. Bra att, och om, han klarat livet som ickekändis efter karriären. Såg ett program strax efter trådstarten, huh, där C.O bland annat pratade om skiftet om idrottsgren. Tydligen så var höjdhopp det han egentligen brann för och ville därför byta när han upplevde tillvaron som idrottare som bäst.
Tyvärr så nämndes inte mycket om hans tankar om just detta byte då ett byte i det skeendet av hans karriär kan, och var, ödesdigert. Att ställa om kroppen, genom att träna annorlunda, efter många år av specifik vaneträning, kräver... mycket. Vi var många som förstod att det skulle bli... problematiskt. T.o.m världsrekordsinnehavaren var tveksam till hans byte, och detta såsom en genuin uppskattare av C.O och önskare av att han skulle överträffa världsrekordet. Men, C.O, gjorde det ändå.
Min, och mångas tankar är ju, förstod han allvaret i detta skifte eller, var det mer impuls. Att följa, uppta, sin ursprungsidè är bra tänk, och får en att mår bra här i livet, men min tanke är, förstod han, till fullo, de potentiella konsekvenserna av beslutet.
Vi var många som förstod att hans karriär som världsstjärna troligen var över via detta byte, förstod han det själv?
Enligt tråden, så här långt, så jobbar han med bilförsäljning, intressant. Bra att, och om, han klarat livet som ickekändis efter karriären. Såg ett program strax efter trådstarten, huh, där C.O bland annat pratade om skiftet om idrottsgren. Tydligen så var höjdhopp det han egentligen brann för och ville därför byta när han upplevde tillvaron som idrottare som bäst.
Tyvärr så nämndes inte mycket om hans tankar om just detta byte då ett byte i det skeendet av hans karriär kan, och var, ödesdigert. Att ställa om kroppen, genom att träna annorlunda, efter många år av specifik vaneträning, kräver... mycket. Vi var många som förstod att det skulle bli... problematiskt. T.o.m världsrekordsinnehavaren var tveksam till hans byte, och detta såsom en genuin uppskattare av C.O och önskare av att han skulle överträffa världsrekordet. Men, C.O, gjorde det ändå.
Min, och mångas tankar är ju, förstod han allvaret i detta skifte eller, var det mer impuls. Att följa, uppta, sin ursprungsidè är bra tänk, och får en att mår bra här i livet, men min tanke är, förstod han, till fullo, de potentiella konsekvenserna av beslutet.
Vi var många som förstod att hans karriär som världsstjärna troligen var över via detta byte, förstod han det själv?
Vad pratar du om? Det var inget grenbyte som gjorde att Christian Olssons karriär tog slut, utan skador. Förutom ett kort tag 2006 (då han vann EM) var han i princip skadad från 2004 tills han lade av 2012. Däremot började han som höjdhoppare och hade ett personligt rekord på 2.28, satt 2003 i en seniortävling han deltog i "på skoj".
Eller det är kanske den där Cristian Olsson som du menar?