• 1
  • 2
2021-07-31, 03:14
Medlem
FlashbackGods avatar
Jag tänkte starta den här tråden för oss som är lite rädda eller mycket rädda för vissa saker. Och att vi kunde diskutera om olika rädslor vi har. Och hur det påverkar vårat liv. Och hur vi kunde åtgärda dessa "problem".

Jag är t.ex lite rädd att pissa direkt i vattnet i toaletten. För jag vill inte att någon ska höra det. Varför? Måste vara så att jag är så feg.

En annan liten rädsla jag har är att jag vill helst inte visa mina tänder helt för folk. Så jag ler inte som jag kanske skulle göra om jag hade finare tänder.

En till är att jag vågar inte sjunga så att folk hör mig. Även fast jag kan sjunga ganska bra. Jag sjöng i en goskör när jag var yngre.

Vad är ni lite eller mycket rädda för? Vågar du svara ärligt? Om ni skulle våga vara er själva hela tiden. Hur skulle det påverka erat liv? På ett positivt eller negativt sätt?
Senast redigerad av FlashbackGod 2021-07-31 kl. 03:30.
Citera
2021-07-31, 03:29
Medlem
En rädsla jag har är att bli slagen i ansiktet
Citera
2021-07-31, 03:40
Medlem
Döden
Citera
2021-07-31, 03:52
Bannlyst
Jag är väldigt rädd för att mitt en gång så fina land bara kommer fortsätta att slås i spillror.
Citera
2021-07-31, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomber-O-Granater
Jag är väldigt rädd för att mitt en gång så fina land bara kommer fortsätta att slås i spillror.

Samma här.
Citera
2021-07-31, 03:58
Medlem
FlashbackGods avatar
Citat:

Är detta en av dina djupaste rädslor? Vågar du alltid pissa direkt i vattnet fast du vet att andra kan höra dig?
Citera
2021-07-31, 04:01
Medlem
NeonCrosss avatar
Rädd för getingar, bin. Usch, hoppar alltid till om de kommer nära mig.
Senast redigerad av NeonCross 2021-07-31 kl. 04:05.
Citera
2021-07-31, 04:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackGod
Är detta en av dina djupaste rädslor? Vågar du alltid pissa direkt i vattnet fast du vet att andra kan höra dig?

Ja det är det!
Jag kan pissa direkt i vattnet men jag gör det inte, tycker det är väldigt ohyfsat, kan man inte sikta på porslinet så får man bli en sittkissare.
Citera
2021-07-31, 04:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PalmPillarn
En rädsla jag har är att bli slagen i ansiktet

Det ska du inte vara rädd för, det känns knappt något för stunden, dagen efter däremot gör det lite/mycket ont beroende på hur hårt man fått slaget/slagen.
Citera
2021-07-31, 04:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Rädd för getingar, bin. Udch, hoppar alltid till om de kommer nära mig.

Har du blivit stungen och funnit det väldigt obehagligt eller är det något annat som spelar in?
Citera
2021-07-31, 04:08
Medlem
NeonCrosss avatar
Citat:
Har du blivit stungen och funnit det väldigt obehagligt eller är det något annat som spelar in?

Jag har blivit stucken av båda och det är alls inte trevligt. Är väl mer en överreaktion skulle jag säga.
Citera
2021-07-31, 04:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NeonCross
Jag har blivit stucken av båda och det är alls inte trevligt. Är väl mer en överreaktion skulle jag säga.

Så du är rädd för smärtan vid stick?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in