2021-07-31, 16:47
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Hon sålde bara sex när hon var pank och hon hade ingen stor business mer att man kunde knacka på och fråga om man kunde köpa lite. Men hon hade bra kontakter så ville man ha något större så kunde hon fixa.

Märklig affärsverksamhet... men så var det kanske. Vad kunde hon dra in på ett ligg tro...?
Citera
2021-07-31, 16:49
Medlem
Hon sålde Tapetantadol.
Citera
2021-07-31, 16:50
Medlem
Citat:
Nej men antingen är det samma som dödade killen i Rinkeby som dödade henne eller någon som de lejt. Hon
blev väldigt rädd när hon hörde att han mördats. Han hade grejer kvar hos henne, kläder och väskor.

Det mordet var ju nyligen. Kanske hon satt på info i den utredningen då. Visst den förundersökningen har väl inte kommit långt fram men att inte utredarna gällande det mordet på cirka en månad hittat denna kvinna och förhört henne?

Vet du om hon kontaktade stockholmspolisen om att den mördade hade grejer kvar hos henne?

Vad för grejer förresten, vet du?
Citera
2021-07-31, 16:51
Medlem
Citat:
Hon sålde Tapetantadol.
Är det någon drog av nån slag?

Dyker inte upp något om man söker på Wikipedia
Citera
2021-07-31, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Tror det är Tapentadol som menas.
Citera
2021-07-31, 16:53
Medlem
Citat:

stavade fel, Tapentadol
Citera
2021-07-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Det mordet var ju nyligen. Kanske hon satt på info i den utredningen då. Visst den förundersökningen har väl inte kommit långt fram men att inte utredarna gällande det mordet på cirka en månad hittat denna kvinna och förhört henne?

Vet du om hon kontaktade stockholmspolisen om att den mördade hade grejer kvar hos henne?

Vad för grejer förresten, vet du?

Jag tror inte polisen visste om att han bodde hos henne. Det var kläder, nycklar, pass, gräs och några gamla mobiler med trasiga skärmar.
Citera
2021-07-31, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoodlummartelo
Tror det är Tapentadol som menas.
Tackar. Medlet är dock läkemedel mot smärta enligt Wiki . Framkommer inte särskilt mycket men låter inte som en drog enligt vad jag läsa mig till. Är dock dålig på droger
Citera
2021-07-31, 16:57
Medlem
Är det uteslutet att hon blivit fimpad för att hon suttit med bra info rörande det föregående mordet?
Alltså, ett sätt att tysta ett presumtivt vittne eller någon som av något skäl bedöms vara kapabel att snacka?
Citera
2021-07-31, 16:58
Medlem
Citat:
Jag tror inte polisen visste om att han bodde hos henne. Det var kläder, nycklar, pass, gräs och några gamla mobiler med trasiga skärmar.
Det är möjligt att jag missat nåt men är det verkligen brottsligt att låta någon som begått brott bo hemma hos en?
Citera
Medlem
Citat:
Tackar. Medlet är dock läkemedel mot smärta enligt Wiki . Framkommer inte särskilt mycket men låter inte som en drog enligt vad jag läsa mig till. Är dock dålig på droger

Smärtstillande opioider är dock ganska populärt att missbruka.
Citera
Medlem
Citat:

Ett läkemedel som liknar tramadol men det är starkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in