Citat:
Ursprungligen postat av
Hekima
Alltså nej jag blev inte uppsagd utan jag sa upp mig pga dålig behandling på jobbet. Jag bröt ihop tillslut och bara grät och bestämde mig för att jag fått nog av att må skit. Värsta som tagit mig var att jag ville verkligen jobba där men blev mest bara behandlad som något katten släppt in.
Jag har nu 2 månader kvar innan jag kan lämna arbetet för gott och har ingen aning om hur jag ska härda ut dessa 2 månader. För jag får sedan jag sa upp mig daglig kastat i ansiktet hur fel jag varit för dem och att de aldrig skulle ha anställt mig från början och därefter en hel lång lista på vilka egenskaper jag saknar som de kommit på nu efter 3 år.
Jag går i sönder. mitt självförtroende går i botten och de bara fortsätter att sparka på mig. Jag gråter varje dag och funderar på att bara låta bli att gå dit något mer och försöka låna pengar till hyran tills jag får min a-kassa.
Hjälp vad ska jag göra. Behöver tips eller stöd på hur jag ska orka detta utan att gå sönder helt och hållet

Citat:
Ursprungligen postat av
Hekima
Min läkare är på semester. De har inga tider på min vårdcentral. Har redan försökt och de har inga tider förrän om en månad. Världens sämsta vårdcentral
Kan du berätta lite mer vad som har hänt? Om de har behandlat dig så illa så att du behöver läkarhjälp så är det illa, finns det någon företagshälsovård?
Det tips jag kan ge dig nu är att försöka att inte ta på dig skulden oavsett vad som hänt, din arbetsgivare har ett stort juridiskt ansvar i detta.