2021-08-02, 22:40
Medlem
Europes avatar
Ben Affleck har fått många huvudroller, men jag har inte sett någon där han lyfter filmen. Jag tycker han känns rätt platt i sina roller.
Citera
2021-08-02, 22:54
Medlem
Bruce Willis..nu räcker det alltså.
Citera
2021-08-02, 22:54
Medlem
SvempaInDaCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Nicolas Cage

Alec Baldwin

Christoffer Lambert

OK för Cage och Lambert MEN Baldwin... Glengary Glen Ross, han gör ju hela rullen, trots sällskap av Pacino, Lemon m fl.

https://www.youtube.com/watch?v=czOpDN8Knr4
Citera
2021-08-02, 22:56
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Alla kvinnliga "komiker".

Oftast så är kvinnliga komiker inte roliga. Det är ett stort problem.
Däremot så finns det undantag!

Har du sett Way of the gun?
Sarah Silberman är helt fantastisk!
https://www.youtube.com/watch?v=eQLXYu6plhg
Citera
2021-08-02, 23:18
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamleys
Oftast så är kvinnliga komiker inte roliga. Det är ett stort problem.
Däremot så finns det undantag!

Har du sett Way of the gun?
Sarah Silberman är helt fantastisk!
https://www.youtube.com/watch?v=eQLXYu6plhg

Du länkar till en av de värsta kvinnliga "komikerna" någonsin när hon säger saker hon inte skrivit själv
Citera
2021-08-03, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Nicolas Cage (Las Vegas undantaget, där passade han riktigt bra som deppig alkis).

Du har fel. Han är bra skådis men pga en rejält skattesmäll så han accepterar alla B-filmroller för återbetala.
Citera
2021-08-03, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Vilka usla eller halvusla skådisar finns det som Hollywood desperat försöker att få omtyckta av den stora massan genom att ge dessa huvudroller? Skådisar som ändå inte lyfter riktigt trots att dom har starka krafter i ryggen? För det märks att Hollywood anstränger sig för att vi ska tycka om dom, men min uppfattning är att dom misslyckas.

Jag kommer på tre stycken direkt vars uppsyn jag inte gillar, inte skådespeleriet heller. Dom har inte den där auran som behövs för att lyfta filmer. Dessa är ej huvudrollsmaterial helt enkelt, oavsett hur mycket Hollywood tror att dom är.

* Kit Harington
* Sam Worthington
* Chris Pratt

Vilka fler kommer ni på och varför tycker ni som ni gör OCH varför lyfter dom inte och blir nya Al Pacino, De Niro osv trots att dom har Hollywoods fulla kraft bakom sig? Är dessa skådespelare så pass svaga som jag antyder att dom är?

Jag kom bara på tre män på rak arm, finns det även kvinnor?

Chris Hemsworth

Förståndshandikappat utseende
Ögon som är frånstötande
Ingen skådespelartalang
Citera
2021-08-03, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Du har fel. Han är bra skådis men pga en rejält skattesmäll så han accepterar alla B-filmroller för återbetala.

Nicholas Coppola ("Cage")

Cage heter egentligen Coppola i efternamn.

Är del av filmfamiljen Coppola.
Citera
2021-08-03, 03:29
Medlem
Cameron Diaz. Ben Affleck.
Citera
2021-08-03, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Tommy Wiseau

("The room"

Budget: $ 6 000 000
Intäkter: $ 1 800)
I did not hit her, I did NOOOT! Oh hi Mark!
Citera
2021-08-03, 03:43
Medlem
Jag ser väldigt mkt film och tycker att kända skådespelare oftast gör sin roll bra men om jag ska hitta ngn som jag tycker är överskattad så är det Nicolas Cage!
Citera
2021-08-03, 06:42
Medlem
EliasAlucards avatar
Shia LaBeouf! Som tur är verkar han ha cancel culture sin karriär genom misshandel av sin flickvän och diverse cp beteende på fyllan osv, så nu slipper vi honom för gott förhoppningsvis, men fan vad det var irriterande att få se honom i olika Hollywood blockbusters i ett decennium. Snubben är så ful att man bara vill sparka in ansiktet på honom, och hans röst är irriterande och hans skämt är helt värdelösa också (den som fick för sig att LaBeouf skulle vara en bra "comic relief" har inte förstått det här med humor). LaBeouf är ju mischlingjude och det var så han fick en karriär i Hollywood.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in