Vilka usla eller halvusla skådisar finns det som Hollywood desperat försöker att få omtyckta av den stora massan genom att ge dessa huvudroller? Skådisar som ändå inte lyfter riktigt trots att dom har starka krafter i ryggen? För det märks att Hollywood anstränger sig för att vi ska tycka om dom, men min uppfattning är att dom misslyckas.
Jag kommer på tre stycken direkt vars uppsyn jag inte gillar, inte skådespeleriet heller. Dom har inte den där auran som behövs för att lyfta filmer. Dessa är ej huvudrollsmaterial helt enkelt, oavsett hur mycket Hollywood tror att dom är.
* Kit Harington
* Sam Worthington
* Chris Pratt
Vilka fler kommer ni på och varför tycker ni som ni gör OCH varför lyfter dom inte och blir nya Al Pacino, De Niro osv trots att dom har Hollywoods fulla kraft bakom sig? Är dessa skådespelare så pass svaga som jag antyder att dom är?
Jag kom bara på tre män på rak arm, finns det även kvinnor?
Chris Hemsworth
Förståndshandikappat utseende
Ögon som är frånstötande
Ingen skådespelartalang
Jag ser väldigt mkt film och tycker att kända skådespelare oftast gör sin roll bra men om jag ska hitta ngn som jag tycker är överskattad så är det Nicolas Cage!
Shia LaBeouf! Som tur är verkar han ha cancel culture sin karriär genom misshandel av sin flickvän och diverse cp beteende på fyllan osv, så nu slipper vi honom för gott förhoppningsvis, men fan vad det var irriterande att få se honom i olika Hollywood blockbusters i ett decennium. Snubben är så ful att man bara vill sparka in ansiktet på honom, och hans röst är irriterande och hans skämt är helt värdelösa också (den som fick för sig att LaBeouf skulle vara en bra "comic relief" har inte förstått det här med humor). LaBeouf är ju mischlingjude och det var så han fick en karriär i Hollywood.