Citat:
Ursprungligen postat av
B-19
Kul tråd.
När jag tänker efter så är det bara Chris Pratt jag sett i en film av de som nämnts ovan, jag tycker inte att han är usel, men han skulle passa bättre i komedifilmer än t.ex Jurassic World och liknande, lite för oseriös helt enkelt, men aldrig heller rolig.
Utöver honom finns det två som jag avskyr och det är Will Smith och Tom Cruise. Jag har sett några filmer de medverkat i och samtliga har varit bottennapp. Utöver deras skådespel så är de människor med personligheter jag inte klarar av heller. Kanske det är just personen mer än skådespelaren jag avskyr. Men för cirka 10 år sedan bestämde jag mig för att jag aldrig kommer se en film någon av dessa två ingår. De ingår ju även i samma sekt.
See Tom Cruise, as Tom Cruise in a film about Tom Cruise running!
Har också svårt för honom.
Men den som säger att RDJ, Ryan Reynolds och Nicolas Cage inte kan bära huvudroller har inte sett Tropic Thunder, Deadpool eller Raising Arizona.
Okej, Deadpool är väl lite så där. Jag förstår att man kanske inte gillar filmen i sig. Men. I stort sett alla som gillar Deadpool är rörande överens om att Ryan är helt jävla rätt.