2021-07-29, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Kanske ska lägga till Robert Downey Jr. och Dwayne Johnson.
Det ska du! Här var du rätt ute får jag säga.

Själv nominerar jag hela Marvelfranchiset och dess skådespelare.
Nicholas Cage tycker jag inte bär en film heller.
Dwayne Johnson, "Riddick" , Khal Drogo och liknande skådespelare är väldigt svaga i huvudroller
Citera
2021-07-29, 16:23
Medlem
Vad heter hon som är superwoman? 0 karisma.
Citera
2021-07-29, 16:24
Medlem
B-19s avatar
Kul tråd.

När jag tänker efter så är det bara Chris Pratt jag sett i en film av de som nämnts ovan, jag tycker inte att han är usel, men han skulle passa bättre i komedifilmer än t.ex Jurassic World och liknande, lite för oseriös helt enkelt, men aldrig heller rolig.

Utöver honom finns det två som jag avskyr och det är Will Smith och Tom Cruise. Jag har sett några filmer de medverkat i och samtliga har varit bottennapp. Utöver deras skådespel så är de människor med personligheter jag inte klarar av heller. Kanske det är just personen mer än skådespelaren jag avskyr. Men för cirka 10 år sedan bestämde jag mig för att jag aldrig kommer se en film någon av dessa två ingår. De ingår ju även i samma sekt.
Citera
2021-07-29, 16:28
Medlem
magpests avatar
Nicolas Cage (Las Vegas undantaget, där passade han riktigt bra som deppig alkis).
Citera
2021-07-29, 16:30
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ryan Reynolds och Ryan Gosling. Behövs det ens en motivering?
Två ärkesopor som endast får roller för att se råkar ser bra ut. Möjligt att de är trevliga också. De ska jag låta vara osagt.

Båda inte usla skådisar. Märkligt att du tycker det.
Citera
2021-07-29, 16:35
Avslutad
Jason Statham är en väldigt stereotyp ytlig skådespelare jag har svårt för.
Citera
2021-07-29, 16:39
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-19
Kul tråd.

När jag tänker efter så är det bara Chris Pratt jag sett i en film av de som nämnts ovan, jag tycker inte att han är usel, men han skulle passa bättre i komedifilmer än t.ex Jurassic World och liknande, lite för oseriös helt enkelt, men aldrig heller rolig.

Utöver honom finns det två som jag avskyr och det är Will Smith och Tom Cruise. Jag har sett några filmer de medverkat i och samtliga har varit bottennapp. Utöver deras skådespel så är de människor med personligheter jag inte klarar av heller. Kanske det är just personen mer än skådespelaren jag avskyr. Men för cirka 10 år sedan bestämde jag mig för att jag aldrig kommer se en film någon av dessa två ingår. De ingår ju även i samma sekt.
See Tom Cruise, as Tom Cruise in a film about Tom Cruise running!

Har också svårt för honom.

Men den som säger att RDJ, Ryan Reynolds och Nicolas Cage inte kan bära huvudroller har inte sett Tropic Thunder, Deadpool eller Raising Arizona.
Okej, Deadpool är väl lite så där. Jag förstår att man kanske inte gillar filmen i sig. Men. I stort sett alla som gillar Deadpool är rörande överens om att Ryan är helt jävla rätt.
Citera
2021-07-29, 16:40
Medlem
peterZiipens avatar
James Corden - om man nu ens kan kalla honom för skådespelare...
Citera
2021-07-29, 16:41
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Alla kvinnliga "komiker".
Den där tjockisen e rätt rolig, fan kommer inte på vad hon heter. Ingen vidare skådespelare dock.
Citera
2021-07-29, 16:41
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
See Tom Cruise, as Tom Cruise in a film about Tom Cruise running!

Har också svårt för honom.

Men den som säger att RDJ, Ryan Reynolds och Nicolas Cage inte kan bära huvudroller har inte sett Tropic Thunder, Deadpool eller Raising Arizona.
Okej, Deadpool är väl lite så där. Jag förstår att man kanske inte gillar filmen i sig. Men. I stort sett alla som gillar Deadpool är rörande överens om att Ryan är helt jävla rätt.
Nicolas Cage har sina stunder men är ofta skitdålig.
Citera
2021-07-29, 16:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Den där tjockisen e rätt rolig, fan kommer inte på vad hon heter. Ingen vidare skådespelare dock.
Melissa McCarthy?

*barf*

Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Nicolas Cage har sina stunder men är ofta skitdålig.
Det håller jag inte riktigt med om. Han är däremot ofta med i väldigt dåliga filmer. Men det är svårt att påstå att det inte är underhållande att se honom Cage:a loss.
Citera
2021-07-29, 16:43
Medlem
LarryKoopas avatar
Morgan Alling
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in