2021-07-29, 15:26
Medlem
PC-Dators avatar
Vilka usla eller halvusla skådisar finns det som Hollywood desperat försöker att få omtyckta av den stora massan genom att ge dessa huvudroller? Skådisar som ändå inte lyfter riktigt trots att dom har starka krafter i ryggen? För det märks att Hollywood anstränger sig för att vi ska tycka om dom, men min uppfattning är att dom misslyckas.

Jag kommer på tre stycken direkt vars uppsyn jag inte gillar, inte skådespeleriet heller. Dom har inte den där auran som behövs för att lyfta filmer. Dessa är ej huvudrollsmaterial helt enkelt, oavsett hur mycket Hollywood tror att dom är.

* Kit Harington
* Sam Worthington
* Chris Pratt

Vilka fler kommer ni på och varför tycker ni som ni gör OCH varför lyfter dom inte och blir nya Al Pacino, De Niro osv trots att dom har Hollywoods fulla kraft bakom sig? Är dessa skådespelare så pass svaga som jag antyder att dom är?

Jag kom bara på tre män på rak arm, finns det även kvinnor?
Senast redigerad av PC-Dator 2021-07-29 kl. 15:32.
Citera
2021-07-29, 15:32
Medlem
VoktorDodkas avatar
Ruby Rose, Ruby Rose, Ruby Rose och Ruby Rose. Fan så hon har förstört massor med filmer, iofs kanske dom aldrig blivit till utan henne. Förbannelser över wokefolket som får in henne i alla filmer.

Jason Statham hann bli en föredetting medan end credits på Transporterfilmerna gick, klart överskattad.

Jag gillar Chris Pratt men det beror nog på att jag alltid ser honom som Andy Dwyer/Burt Macklin, FBI.
Citera
2021-07-29, 15:35
Medlem
PC-Dators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Ruby Rose, Ruby Rose, Ruby Rose och Ruby Rose. Fan så hon har förstört massor med filmer, iofs kanske dom aldrig blivit till utan henne. Förbannelser över wokefolket som får in henne i alla filmer.

Jason Statham hann bli en föredetting medan end credits på Transporterfilmerna gick, klart överskattad.

Jag gillar Chris Pratt men det beror nog på att jag alltid ser honom som Andy Dwyer/Burt Macklin, FBI.

Hade ingen aning om vem Ruby Rose var. Kollade upp henne, och hennes presentation på imdb är ganska rolig: "Australian model, DJ, boxer, recording artist, actress, television presenter, and MTV VJ".

Skrattretande. Tvivlar starkt på DJ, boxer, recording artist, alla dessa kräver år av träning. Man är inte något för att man testat det en eller två gånger. Och bara för att jag inte nämnt de andra punkterna så betyder det inte att jag tror att hon är bra på dessa saker, har bara ingen uppfattning, bara för att vara tydlig.
Senast redigerad av PC-Dator 2021-07-29 kl. 15:41.
Citera
2021-07-29, 15:43
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hey Macklin! I know you have a secret relationship with Janet Snakehole, and I've kidnapped her and am holding her at my secret volcano lair. Your move, FBI!

Jag verkligen älskar Andy Dwyer. Men Chris Pratt är fan ingen höjdare alltså. Dessutom är han ju born-again Christian så han är ett nut job.
Citera
2021-07-29, 15:48
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Hade ingen aning om vem Ruby Rose var. Kollade upp henne, och hennes presentation på imdb är ganska rolig: "Australian model, DJ, boxer, recording artist, actress, television presenter, and MTV VJ".

Skrattretande. Tvivlar starkt på DJ, boxer, recording artist, alla dessa kräver år av träning. Man är inte något för att man testat det en eller två gånger. Och bara för att jag inte nämnt de andra punkterna så betyder det inte att jag tror att hon är bra på dessa saker, har bara ingen uppfattning, bara för att vara tydlig.
Och hon har antagligen blivit inkvoterad till alla dessa titlar bara för att hon varit mobbad och kom ut som gay när hon var liten.

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Hey Macklin! I know you have a secret relationship with Janet Snakehole, and I've kidnapped her and am holding her at my secret volcano lair. Your move, FBI!

Jag verkligen älskar Andy Dwyer. Men Chris Pratt är fan ingen höjdare alltså. Dessutom är han ju born-again Christian så han är ett nut job.
Han är ingen stor skådespelare men jag gillar honom ändå. Jag ser honom alltid som Andys alter egon, kanske tur det.
Citera
2021-07-29, 15:55
Medlem
TheJackets avatar
Alla kvinnliga "komiker".
Citera
2021-07-29, 15:55
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Han är ingen stor skådespelare men jag gillar honom ändå. Jag ser honom alltid som Andys alter egon, kanske tur det.
Jag tycker tyvärr att han är kass i allt annat. Och jag förväntar mig alltid att han ska titta in i kameran. Inte för att bryta den fjärde väggen utan för att det är ju en grej Andy gör.
Citera
2021-07-29, 16:04
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Alla kvinnliga "komiker".

Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag tycker tyvärr att han är kass i allt annat. Och jag förväntar mig alltid att han ska titta in i kameran. Inte för att bryta den fjärde väggen utan för att det är ju en grej Andy gör.
Kör ett två-för-ett svar här. Senaste filmen jag såg med Chris var Tomorrow War, en popcornrulle som inte ställde några krav på skådespeleri men ändå överglänste Chris Yvonne Strahovski. Yvonne passade bara i rollen som agent Carter, inget hos henne stämmer för action eller thrillers, se bara hur hon kvaddade Dexter. Hon ska hålla sig till komiska och fåniga roller.

I början av Tomorrow War kändes Andy felplacerad men så fort dom kommit in till mönstringen så blev han bra.
Citera
2021-07-29, 16:14
Medlem
Jagozars avatar
Eva Green..

Överspelar sina roller konstant.
Citera
2021-07-29, 16:14
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Kör ett två-för-ett svar här. Senaste filmen jag såg med Chris var Tomorrow War, en popcornrulle som inte ställde några krav på skådespeleri men ändå överglänste Chris Yvonne Strahovski. Yvonne passade bara i rollen som agent Carter, inget hos henne stämmer för action eller thrillers, se bara hur hon kvaddade Dexter. Hon ska hålla sig till komiska och fåniga roller.

I början av Tomorrow War kändes Andy felplacerad men så fort dom kommit in till mönstringen så blev han bra.
Jag kommer inte inte ihåg om jag såg Jurassic Park eller Passengers först. I JP funkar han, men i Passengers så.. funkar visserligen ingen.
Citera
2021-07-29, 16:16
Medlem
GormDenGamles avatar
Ryan Reynolds och Ryan Gosling. Behövs det ens en motivering?
Två ärkesopor som endast får roller för att se råkar ser bra ut. Möjligt att de är trevliga också. De ska jag låta vara osagt.
Citera
2021-07-29, 16:17
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GormDenGamle
Ryan Reynolds och Ryan Gosling. Behövs det ens en motivering?
Två ärkesopor som endast får roller för att se råkar ser bra ut. Möjligt att de är trevliga också. De ska jag låta vara osagt.

Kanske ska lägga till Robert Downey Jr. och Dwayne Johnson.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in