Alltså det måste vara fler som reagerat över den här omvandlingen som hon har gjort på senare tid. Hon är inte alls sig lik från tv-serien Solsidan och då tänker jag framförallt på att hon tatuerat hela ryggen och gjort sleeves längs båda armarna ända ner till händer och fingrar.
Ska man fylla 45 år och gjort allt detta mer eller mindre över en natt så måste det vara någon slags kris man genomgår. Skulle hon varit 20 år yngre så hade jag inte reagerat alls, men jag tror hon vill försöka ändra om det här intrycket av att vara den där plufsiga värmlänningen till något helt annat.
Frågan är hur Solsidan ska lyckas på ett bra sätt försöka framställa hennes tatueringar som ett naturligt inslag i serien.
När hon först flyttade till Stockholm skämdes hon över sina små tatueringar för att passa in i de lite finare kretsarna och valde då ta bort dom med laser. Riktiga småstadskomplex precis som hon har komplex och osäkerhet kring allt annat.
Sen ville hon vara tuff och gaddade sig satan igen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!