2021-07-28, 11:15
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Vad krävs, hur många "ben" behöver en man för att stå själv när det feminiserat parasitära samhället svajar???

Jag har flera fastigheter, äger 2 vattenkällor. En bra verkstad. Flera fordon, varav en lastbil. Matförråd, medicinförråd mm. Pengar för att klara massor av år. Förmåga att göra hål på håll. mm. mm.
Ingen kvinna el. feminist har tillgång till mina resurser.

Ett av mina ben är flyga under den revolutionära radarn och gå i skuggan, så man hinner se våldet komma.

Är det något jag missar. Vad gör en fri man?
2021-07-28, 11:22
Medlem
En fri man håller sig långt borta från en svenne-banan-brud. Bortcurlade parasiter.

Brud från exempelvis våra grannländer är minst 300% bättre. Vilket innebär minst 300% mer frihet.
2021-07-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
En fri man håller sig långt borta från en svenne-banan-brud. Bortcurlade parasiter.

Brud från exempelvis våra grannländer är minst 300% bättre. Vilket innebär minst 300% mer frihet.

Ja eller snarare, de medför "bara" 33% av destruktiviteten(om vi förutsätter att din uppskattning är korrekt). Men de medför fortvarande sina biologiska komponenter, hypergami och Briffaults lag. Vilket i slutändan är förödande för mannen i fråga.
Radikalfeminiserng är bara ett sätt att göra den bioplogin till ett vapen. Hyperboliskt.

Är kvinnorna med på tåget til friheten, vid ens sida mot världen. Då är saken en annan.
MEN! Det kräver att "kontraktet" håller hela vägen.
Det kräver att kvinnan är mer än ett fruntimmer, när det hettar till. Precis som vi män, som kan hålla ordning på kuken.

Edit:
Det enkla alternativet är attbara hålla kvinnor borta.
Risken minimeras från garanterad till 0%.
Senast redigerad av Tangentinkontinens 2021-07-28 kl. 11:51.
2021-07-28, 11:54
Medlem
tilsammansnus avatar
Jag säger, stå som du är och stå upp mot de kvinnliga narcissisterna som låtsas vara offer av allt vad män betyder och under den förevändningen utnyttjar genuina kvinnliga offer samt försöker upprätta misandrikartell i landet.

Nyhetsredaktioner och lärosäten tycks vara kära måltavlor för kvinnliga narcissisters infiltrering och manipulationer.

En narcissist hatar bringas till ytan, till ljuset av folks medvetande. Medicin är alltså att sprida information/tala om narcissister och vad de gör, att dessa finns överallt.

Kvinnliga narcissister kämpar med alla medel att förhindra detta. När kvinnliga narcissister inte lyckas ignorera dig försöker de skratta åt dig, när de inte lyckas med det försöker de motanklaga dig. När de inte lyckats med det då har du vunnit.
2021-07-28, 12:04
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Vad krävs, hur många "ben" behöver en man för att stå själv när det feminiserat parasitära samhället svajar???

Jag har flera fastigheter, äger 2 vattenkällor. En bra verkstad. Flera fordon, varav en lastbil. Matförråd, medicinförråd mm. Pengar för att klara massor av år. Förmåga att göra hål på håll. mm. mm.
Ingen kvinna el. feminist har tillgång till mina resurser.

Ett av mina ben är flyga under den revolutionära radarn och gå i skuggan, så man hinner se våldet komma.

Är det något jag missar. Vad gör en fri man?

Sluta vara en mes som behöver fantasifiender för att känna dig komplett?

Väldigt mycket gnäll om hur kränkt du är istället för som en vuxen person köra på med vad som funkar för dig. Du tvingar ju ingen att göra nåt dom inte vill - du kör din egna pryl och förutom att du darrar som en yorkshire terrier av fantasierna du har i huvvet så verkar det ju funka?

Slappna av, gör din pryl istället.
2021-07-28, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Jag säger, stå som du är och stå upp mot de kvinnliga narcissisterna som låtsas vara offer av allt vad män betyder och under den förevändningen utnyttjar genuina kvinnliga offer samt försöker upprätta misandrikartell i landet.

Nyhetsredaktioner och lärosäten tycks vara kära måltavlor för kvinnliga narcissisters infiltrering och manipulationer.

En narcissist hatar bringas till ytan, till ljuset av folks medvetande. Medicin är alltså att sprida information/tala om narcissister och vad de gör, att dessa finns överallt.

Kvinnliga narcissister kämpar med alla medel att förhindra detta. När kvinnliga narcissister inte lyckas ignorera dig försöker de skratta åt dig, när de inte lyckas med det försöker de motanklaga dig. När de inte lyckats med det då har du vunnit.

"Jag hör dig".
Men samhället är långt bortom enskillda narcisister.
Indoktrineringen börjar redan på dagis och hemskolning har gjorts omöjligt medelst praxis, detta under demokratiserandets falskflagg.

Som jag skrev. Från grundutgångsläge är vi starkare tillsammans. Men med dagens indoktrinering har mannen gjorts svagare.

Då återstår min fråga, har jag missat någon "stötta" eller ett ben som gör min konstruktion effektivare eller starkare?
2021-07-28, 12:12
Medlem
tilsammansnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Då återstår min fråga, har jag missat någon "stötta" eller ett ben som gör min konstruktion effektivare eller starkare?
Självsäkerhet min vän. Låt dem inte förgifta dig.
2021-07-28, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Sluta vara en mes som behöver fantasifiender för att känna dig komplett?

Väldigt mycket gnäll om hur kränkt du är istället för som en vuxen person köra på med vad som funkar för dig. Du tvingar ju ingen att göra nåt dom inte vill - du kör din egna pryl och förutom att du darrar som en yorkshire terrier av fantasierna du har i huvvet så verkar det ju funka?

Slappna av, gör din pryl istället.

Bara det fetade verkade vettigt.
Jag slappnar av och det i allt större skala. Halva problemet är vi män själva.

Problemet med att bara slappna av vetandes att man har rätt och gjort rätt, under rådande omständigheter är att man blir sittandes med en ignorrans. Förändrade omständigheter är precis vad det är och medför nya regler. Regler som ej är så tydliga, sett ur ett dåtida perspektiv.

Jag har t.ex. försökt säkra min ekonomi mot revolutionära omständigheter. D.v.s. äga mark och medel, samt föremål som jag förväntar stiga i värde vid en allt mer sluten och förljugen ekonomi. En av dessa har medelst "inflationen som inte finns" dubblat sitt värde på bara ett år. Det är ett föremål som anses vara en garanterat dålig investering.
2021-07-28, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tilsammansnu
Självsäkerhet min vän. Låt dem inte förgifta dig.

Du kan vara hur självsäker du vill. Men risken att sätta sig i skiten ökar.
Det handlar inte om att vara rädd, osäker eller paranoid. Utan snarare om att se en potentiell utveckling och hantera den billigt/gratis, så får de självsäkra/ignorranta betala dyrt.

Att vinna konstituerar att inte förlora.
Min pryl(som en tidigare kommentator sade) är att jazza i skuggan och inte förlora, kontra blint glassa i solen...
2021-07-28, 12:31
Medlem
Sir Dwains avatar
Du har ett helt delforum för prepping, där kan du få all hjälp du behöver (med det).
(FB) Prepping och survivalism
Tråd låst /Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in