Citat:
Ursprungligen postat av
noden
Ja, det hade varit bättre. Då hade samhället reformerats i långsammare takt. Vi hade förmodligen varit mer som Schweiz idag.
Det är ju där jag har mina rötter ser jag.
Ja till dödstraff av sjukglada småglin.
Ja till sänkt sjukersättning till lata fuskare.
Ja till sänkta ersättningar till lata arbetslösa , höjd ersättning till de som motpresterar genom tex omskolning.
Ja till sänkta miljöavgifter och skatt på skatter.
Ja till mer i plånboken till de som går till jobbet.
Ja till att avskaffa statliga monopol som systembolag
Ja till försäljning av statliga bolag, riktade erbjudanden till svenska folket.
Ja till att livstid skall vara just livstidsstraff.
Ja till minskad invandring.
Ja till privata alternativ , alla är inte lika mycket värda, elit skall få vara just elit och inte blandas ihop med slödder utan hjärna.
Ja till att få bort fusk i ersättningar, system skall sammköras och informationer utbytas mellan myndigheter.
Ja till borttagning av arvs , gåvo och förmögnhetsskatter.
Ja till att ta bort statlig inkomstskatt för höginkomsttagare.
Ja till sänkta bistånd, affärsmässigta avtal som gynnar Sverige om det skall ges bort några pengar.
Ja till minskad EU makt. Sverige skall bestämma själv på fler områden.
Ja till att bygga bra stabil elkraft. Bort med vindkraftsverken . Fula , dåliga för miljön, blinkar i mörkret, och lever om.
Fy fan vad M är bra helt enkelt.