• 1
  • 2
2021-07-27, 21:34
Medlem
antisocialgubbes avatar
Läst om några mord
där föräldrar tagit livet av hela familjen

Men nu tänker jag på självmord med droger och liknande.
Och om man har barn.
Barnen lever. Dörren är låst som i fallet Abbe blattelito med Annie.

Finns det något liknande att en mamma tar sitt liv med droger i badkar med levande ljus och grejjer
på golvet eller i rummet.
Eller ens drogöverdos
och att man lämnat barn levande ensamma som är små med låst dörr hemma ?

Om jag hade barn, och ville ta mitt liv, då hade jag lämnat barnet till någon vän, eller släkting
och ljugit att jag behöver åka bort en dag eller två.
Sen tagit mitt liv.

Det som hänt i Blattelito - ABDALLA abbe , Annie fallet,
där det är 99% säkert att det var abdalla ,blattelito som mördade annie med överdosering
pga ekonomiska bekymmer och annat.

Jag tror ingen mamma gör så naken i badkar med levande ljus och lämnar dottern ensam inlåst ?

Finns det historier som kan vara till BLATTELITOS fördel,
Jag tänker, finns det fall, där kvinnor gjort så innan? Som i Blattelito Annies fall
att man tar överdos i badkar naken med levande ljus, lämnar ungen hemma Levande ensam?=

Vilka fall handlar det om ?

Hon hade fått spruta i halsen, vittnen har sett blattelito med sprutor, han använde även det till
sitt anabola missbruk.-
Ingen spruta har hittats i lägenheten.
Citera
2021-07-27, 21:38
Medlem
neuron-drones avatar
Självmorden i min omgivning.

Ena körde med bilen långt så hen inte skulle hittas. Svepte sedan alla sina mediciner, mest antidepp. Dog.

Andra rodde ut på en ö där han begravt sin hund. Hen sköt sig med geväret.

Tredje parkerade bilen ett bit bort så folk skulle tro att hen inte var hemma. Hen tog en oral överdos med opioider och dog.
Citera
2021-07-27, 22:07
Medlem
Jag kan komma på ett flertal självmord där en person tagit livet av sig med barnen hemma, det har hänt även i min familj och det fick inte ens en notis i lokaltidningen för att det händer så pass ofta.

Inte värt en tråd, är inget ovanligt med att man tar livet av sig själv med barnen hemma. Med över 1000 självmord per år kan man anta att det säkert händer dagligen.

Däremot är såklart Blattelito en mördare, det har jag inget tvivel om.
Senast redigerad av Ppal 2021-07-27 kl. 22:14.
Citera
2021-07-27, 22:33
Medlem
antisocialgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Självmorden i min omgivning.

Ena körde med bilen långt så hen inte skulle hittas. Svepte sedan alla sina mediciner, mest antidepp. Dog.

Andra rodde ut på en ö där han begravt sin hund. Hen sköt sig med geväret.

Tredje parkerade bilen ett bit bort så folk skulle tro att hen inte var hemma. Hen tog en oral överdos med opioider och dog.

Låter som normala självmord
Beklagar

Citat:
Ursprungligen postat av Ppal
Jag kan komma på ett flertal självmord där en person tagit livet av sig med barnen hemma, det har hänt även i min familj och det fick inte ens en notis i lokaltidningen för att det händer så pass ofta.

Inte värt en tråd, är inget ovanligt med att man tar livet av sig själv med barnen hemma. Med över 1000 självmord per år kan man anta att det säkert händer dagligen.

Däremot är såklart Blattelito en mördare, det har jag inget tvivel om.

Ja att super pundare rå heroinister gjort det medvetet, eller av misstag fattar jag.
Typ grov horer och grov pundare, HELKÖRDA.

Men Annie var ingen Hora, eller HELKÖRD PUNDARE.
hon levde ganska vanligt liv.
Hon TUNG KNARKADE aldrig och sådant.
Hon var ganska normal.

Det Abbe abdalla blattelito ställde till med var såklart tungt.
dyr bil skuldsatt på henne, och totalsmälld mm.
Men inget man tar sitt liv för,. hon var ju inte ens Hora/total grovpundare.
Livet var hårt, men inte HELT KÖRT,

Det fanns igentligen inga riktiga själ till Självmord.

Blattelito hade ju varit där
han var enda med spruta
Det hittades ingen spruta heller.

Jag tror tråden kan ha värde.

Har någon annan med Halvstora problem gjort liknande? DVD Ej helpundar heroinist horer?

Män är annorlunda.

Nu pratar vi om en kvinna som hade haft ett jätte bra liv utan blattelito.
Citera
2021-07-27, 22:35
Medlem
Kan tänka mig att det blir ett extra trauma om man hittar far hängd i källaren... Det är svårt att förstå självmordets logik. Men de som försökt och misslyckats säger ofta att de såg det som en barmhärtig gärning gentemot de anhöriga. Man är så djupt inne i sin egen villfarelse att man ser döden som det bästa alternativet för alla parter, ungefär så. Har man sjunkit så djupt kanske man inte bryr sig om vem som är hemma.
Citera
2021-07-27, 22:36
Medlem
neuron-drones avatar
Att ta livet av sig med barn hemma låter hemskt. Det har jag aldrig läst en tråd om.

Däremot en som överlevde, hans familj var inte hemma så han hängde sig, då kom de hem. Barnet tror jag inte mådde bra efter det fastän de skar ner honom och han överlevde. Fy fan själviskt, blir så arg.
Citera
2021-07-27, 22:39
Medlem
Kanske var nån sjukdom typ schizofreni som gjorde att deras liv hamnade i motlut eller manodepressiv etc är ingen lek heller inte ens om de har något som barnen att leva för. Fruktansvärt sorgligt iaf.
Citera
2021-07-27, 22:39
Medlem
idiamindadas avatar
Min kamrat gick hem på lunchen och hängde sig. Fin fru, barn, hus, meningsfull fritid med många vänner. Man blir fundersam.
Citera
2021-07-27, 23:41
Medlem
Mr1931s avatar
Men för i helvete. Antingen ”tagit sitt liv” eller ” begått självmord” men aldrig i helvete att det heter ”tagit självmord”.

Fan, inse att det låter helt jävla efterblivet.

Lär sig ungdomar ingenting i skolan längre?
Citera
2021-07-28, 02:55
Medlem
Hört från bekanta om en far som satte sig i trappen medans hans två barn var på övervåningen. Han sköt sig själv och för att kunna ta sig till nedervåningen för att hämta hjälp var barnen tvungna att gå över faderns kropp.
Citera
2021-07-28, 03:14
Medlem
CyberIngmars avatar
Jag vet om en som dränkte sig i en närliggande sjö, gångavstånd. Nattade barnen och gick ut. Inget brev, ingen förklaring. En granne fann personens skor, plånbok med körkort utlagd vid bryggan.
Citera
2021-07-28, 03:19
Medlem
Kongruensbojds avatar
Ej i Sverige: en kompis kompis fick köpa en lägenhet för halva marknadsvärdet. Varför? Tidigare innehavare mördade sina två barn och fru för att sedan kasta sig ut från balkongen på tionde våningen.

Är man som mäklare i Sverige tvungen att informera potentiella köpare om dylika händelser?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in